993 combineren met andere hobby

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 993 combineren met andere hobby

• Maker
    Discussie

• Tim

omdat je voor een 993 (en eigenlijk voor alle luchtgekoelde) twee kits van thule nodig hebt en ik een deal kon sluiten met een andere 993 eigenaar heb ik sinds kort ook een dakdrager voor de 993.

nu kan ik mijn fietsjes meenemen 😀

[URL=http://s252.photobucket.com/user/timpiesaab/media/image.jpg1_zps7d1lgihw.jpg.html][IMG]http://i252.photobucket.com/albums/hh6/timpiesaab/image.jpg1_zps7d1lgihw.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://s252.photobucket.com/user/timpiesaab/media/image.jpg2_zpszlqmtqqt.jpg.html][IMG]http://i252.photobucket.com/albums/hh6/timpiesaab/image.jpg2_zpszlqmtqqt.jpg[/IMG][/URL]

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • Kilometerstand lijktmij zeker niet extreem hoog, zeker als je zoals je schrijft door de historiek ook zeker bent dat het de juiste stand is.

Gewoon blijven rijden :driver:

Tim

Zetels waren bij verkoop zeer vuil! Deze zijn met een extractor gereinigd en zien er bijna nieuw uit. Zelfs bij de waardebepaling voor de verzekering werd hiervoor een zekere meerwaarde in rekening gebracht….

Bij levering had verkoper al enigszins spijt van de verkoop gezien de prijzen voor een
          993 turbo zeer snel gestegen waren.

Had ook al veel exemplaren gezien en de staat van het exterieur (vlakke carrosseriedelen edm) overtuigden mij zeer snel. Intussen volop bezig om alle kleindere onzuiverheden weg te (laten)werken (vb koplampglazen, nieuwe mistlichten, pinkers, achterlichten, vloermatten, velgen,……) Ook werd preventief een onderhoud uitgevoerd en wordt het riempje van de ontsteking nog vervangen. Tegen volgend jaar is deze in nieuwstaat!

Kilometerstand (194000) laten mij wel toe om er zorgeloos kilometers bij te zetten zonder dat ik moet rekening houden met een groot waardeverlies…

Proficiat! Ik was ook nerveus owv de kilometers maar omdat het 1 van de eerste was die ik gezien heb, dacht ik eerst wat meer auto’s te gaan kijken. Achteraf gezien was het wel 1 van de betere die ik gezien heb. Die kleur heb ik altijd knap gevonden en de stoffen zetels geven ‘m iets ‘unieks’ (ook al is het volgens mij moeilijker om te kuisen dan leder in geval van vlekken, dus let maar op met je MTB kleren).

De verkoper wilde een 993 Turbo of een Testarossa of zo. Ik vraag me af of ie al iets gevonden heeft…

Tim

Super content van.

Had een zeer goede aankoopkeuring bij porsche centre knokke (laten uitvoeren alvorens aan te kopen). Ook een goed expertiseverslag en uiteindelijk ook thumbs up van Willems….

Enige wat me aanvankelijk tegenhield was kilometerstand. Maar historiek maakte veel goed…..

Ik denk dat ik met jouw wagen gereden heb in Knokke. Motor leek me in goede gezondheid! Heb ‘m toen laten staan en uiteindelijk iets anders gekocht. Content van?

Tim

Idd enkele maanden geleden gekocht….

Aventura 993 met beige stoffen interieur. Zo zijn er niet te veel… Toevallig slechts een paar maanden geleden gekocht?

Tim

Vuil van mijn fiets vind ik niet echt probleem. Een porsche is niet zo groot en snel gewassen….

Meestal spuiten we de fietsen ter plaatse nog af voor ze terug op de auto te plaatsen.

Interieur proper houden door een goede hoes of een kledijwissel voor het instappen……(heb stoffen interieur, wat hier wel een nadeel is)

cool dat je de twee kan combineren, spuit de binnenkant ook uit met de karcher is hij meteen ook proper 😀

Nee, het ergste is vuil en bezweet IN de auto te gaan zitten 😉

Cool! Ik moet ook zo’n drager voor mijn MTB…

maar grootste probleem blijft de fiets vuil mee terug naar huis brengen boven op je auto … :think:
                              al bij al toch een toffe combo jouw hobbies !

ik zou de kofferspoiler omhoog zetten en dan de dakdrager zo ver mogelijk naar achter plaatsen zoals hier. je kan overal gemakkelijker aan en hebt minder luchtweerstand:

Mooie Cannondale !… en dakdrager… en Porsche 😀

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.