993 en 3.2 G50 te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 993 en 3.2 G50 te koop

• Dit onderwerp bevat 11 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door peter.
  • Maker
    Discussie
  • Op vraag van een vriend – die hier ook op het forum zit maar zijn paswoord niet meer weet – laat ik hier weten dat hij zijn twee Porsches verkoopt. Het betreft:

1ste: een 911 3.2 cabrio met G50 bak van 01/1989. Kleur: donker blauw, donkerblauw cabriodak. De auto heeft 239000 km en ziet eruit als een 964 cabrio. Maw is hij omgebouwd met originele onderdelen. Vaste prijs: 42000 euro

2de:een 993 cabrio 272pk, kleurcombinatie zwart – zwart – zwart. manuele versnellingsbak.
    De auto heeft 186000 km. Vaste prijs: 65000 euro

De auto’s worden verkocht om reden dat hij een 991 GT3 of een 991 3.0 cabrio wil kopen.

IMG_1853.JPG

IMG_1852.JPG

IMG_1994.JPG

IMG_2002.JPG

IMG_2005.JPG

IMG_2007.JPG

IMG_2017.JPG

IMG_2227.JPG

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • @911cabriog50: idd, alles wat ik wou doen is de medeforummers voor iedereen laten weten dat twee goede auto’s te koop komen zodat ze de eerste keuze hebben. Ik ken die auto’s al jaren, die 3.2 bvb al van in 1995. Was de eerste Porsche waar ik in gezeten heb en ben die blijven volgen. Die 993 idem, ken die al vele jaren. Maar het is hier precies uitgedraaid op een quiz “zoek de fout en wees negatief”. En idd, ik volg het forum van heel nabij en al die negativiteit die er de laatste tijd heerst …
      Daarom, moderators, graag een slotje op dit topic, en veel inloggen zal ik hier ook niet meer doen.
      Bedankt aan dezen die de realiteit inzien en mij steunen!

bij mijn weten is Peter GEEN handelaar en VERKOOPT HIJ OOK NIET VOOR DERDEN hij liet gewoon weten dat die auto’s te koop staan, soit, aan de azijnpissers die zich geviseerd voelen , doe gerust nog een flesje open :drink:
        wat is dit toch een verzuurd boeltje aan het worden op het forum, door constant anderen op het forum aan te vallen blijven hier hoe langer hoe meer leden weg en dat is vooral jammer :salut:

LEES de forumregels ivm verkoop. ( geen handelaar – niet verkopen voor derden enz..) :sleep: :sleep: :sleep:

begrijp ook niet goed waarom dit forummisbruik zou zijn… de auto’s staan ook op andere verkoopssites
            Peter, lig er niet van wakker, je kan nooit voor iedereen goed doen :popcorn: t’is te hopen dat zij die van dit drankje dronken het dan toch nog appelazijn was hé :drink:

Kan nie volgen…… :coolness: , forummisbruik ?? 😯 ‘t zal wel weer aan mij liggen zekers ….. 🙄 :engeltje:

Allemaal aan de fles azijn gezeten of wa?
                Gewoon een garagist, die zijn eigen Porsches wil verkopen om 1 in de plaats te kopen!
                En ik die dacht de forummers de scoop te geven dat deze auto’s te koop komen.
                Zal het nog eens doen …

Forummisbruik

Pcr-Cars bvba Gistel :ass:

Wim

Blij dat Jacques911 ook een mening schrijft, wilde het weer niet als eerste doen van wat ik ook zag. 😆

Plus omgebouwde 3.2 voor die prijs. :popcorn: 😳

En voor een verloren paswoord kun je zo een ander opvragen. 💡

Zou ik ook nog willen doen ,alles verkopen voor een 991 cabrio 3liter .
                        Het zijn mooie wagens op foto die hij daar verkoopt al heb ik mijn bedenkingen over dat paswoord en die Z plaat .

IMG_2260.JPG

IMG_2499.JPG

Bouwjaar 993 is 1995

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.