993 Gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 993 Gezocht

• Maker
    Discussie
  • Beste forummers,

Misschien mezelf even voorstellen. Ik ben van beroep leerkracht autotechnieken en ben al een tijdje op zoek naar een eerlijke 993. Wat je allemaal tegenkomt, man man man toch.
    Is er iemand die iets deftigs weet staan?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
    • Inderdaad, maar ik hou wel van die 18″ look. misschien de speed line velgjes of de turbos.

Anoniem

Marcel ,proficiat met je aankoop .
        Inderdaad alle P’s zijn ingevoerd 😉 😉 🙄 .

De velgen zou ik zo origineel mogelijk houden .Volgens mij zijn dit de originel cup 17′ velgen die erop liggen .

Vele prettige en veilige kilometers .
        Funny

Volgens de verkoper, zijn het idd originele velgjes. Ik had er graag 18″onder maar ben nog aan het kiezen.
          Tips?
          deze vind ik wel mooi.
          6431175799.jpg

Denk het ook :drink:
            Schoon masjien! :applaus:

PT

[quote=”deepee” post=85923]
              nu nog de 996-velgenset vervangen door een passende set van een 993 en het is all thumbs up !

Dit zijn toch de originele cupvelgen van zijn generatie.

zo op zicht een prachtige auto :applaus: ik prefereer ook handgeschakeld boven TIP bij deze auto’s
                nu nog de 996-velgenset vervangen door een passende set van een 993 en het is all thumbs up !

Weet ge als je een wagen koopt bij Van Beurden dan weet je dat hij goed is en ongevalvrij onze Porsches worden door hem onderhouden en ik heb het volste vertrouwen in hem en een jaar garantie is echt wel nodig;Izelf heb ooit een Porsche gekocht particlier zonder garantie mag er niet meer aan denken wat er allemaal defekt is gegaan en de kosten!!!!achteraf gr jb

Foto’s 😀

Voor de nieuwsgierigen onder jullie, het is die 993 CARR4 geworden van bij van Beurden. En ik ben echt niet over 1 nachtijs gegaan. Ik heb een zoektocht achter de rug van enkele maanden. Nu heb ik tenminste nog een jaartje garantie. Hij is weliswaar ook ingevoerd maar dat zijn ze allemaal toch!!
                      Alvast bedankt voor de reakties.

Proficiat :applaus:

:first: proficiat :drink:

was toch een 993?

Ha eindelijk een knopen doorhakker, dat is lekker vlot gegaan :respekt: gefeliciteerd…

Proficiat .
                                Welke is het nu juist geworden ?
                                Die 996 4S waar je het eerder over had?

Wim

Van harte gefeliciteerd met de aankoop. :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.