993 Gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 993 Gezocht

• Maker
    Discussie
  • Beste forummers,

Misschien mezelf even voorstellen. Ik ben van beroep leerkracht autotechnieken en ben al een tijdje op zoek naar een eerlijke 993. Wat je allemaal tegenkomt, man man man toch.
    Is er iemand die iets deftigs weet staan?

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
    • heb ik het goed….mag ik proficiat zeggen? :applaus: :applaus:

proficiat, en veel leuke en veilige km’s 😀

Ben vandaag nog maar is naar Van beurden geweest. De auto nekeer opgekrikt en er een tijdje onder door gerold. Chassis lijkt mij ongevalvrij. Hij vertoont wel wat krasjes en deukjes en is hier en daar herspoten, maar je moet goed zoeken hoor. Interieur is zeer mooi.Het onderhoudsboekje vertoont een “leegte”. Maar ja, in ieder geval het is nu de “mijne”.

[quote=”funny” post=85866]Ik heb al mooiere interieurs gezien van wagens met 230000 km . :cry:[/quote]

Ik ook ➡ bij de mijne .. en dat is dan nog ‘ns een echte (4) S met 236DKm op de klok …. interieur ziet er gelijkwaardig uit als bij de meeste met een ton minder op de klok 😉

Anoniem

Zoals 911- lover ook schrijft .prijs wel laag .
              Verkoper schrijft zeer mooie ❗ ❗ ❓ .Ik heb al mooiere interieurs gezien van wagens met 230000 km . 😥

Is geen Carrera S , maar een look .
                die prijs vind ik toch wel erg laag voor een 993 .
                Waarom id die zo laag ?

XXX

Oh ja, hierbij de link naar kapaza, kijk gelijk naar de andere die hij te koop heeft.
                  http://nl.kapaza.be/antwerpen/porsche-911-carrera-993-zilver-94-54140619.htm

XXX

Oeps, die twee targatjes zijn niet meer te vinden op’t net. Bij Marc Jacobs in Wijnegem staat er ook een mooie 993 carrera S van 1994 voor 22.900,- Je weet nooit hé.

XXX

Veel succes, hij heeft ook een mooie blauwe en bruine targa staan van de jaren 80, als dat je ding is… Voor mij in ieder geval wel en beide hebben ze het Pascha interieur, nice!

Alvast bedankt voor de tips. Ik ben daar idd al een keer gaan kijken, met name voor de carr4. Maar ik vond hem een beetje vaag omtrent de historie van de wagen.Morgen ga ik terug een kijkje nemen.

Ben er vandaag nog geweest voor de 996 4S die hij heeft staan. Eerlijke uitleg van waar de wagen komt, transparant. Heeft in mijn ogen toch wel een deftige reputatie die ie toch ook niet zomaar gekregen heeft.

Tijdens het gesprek mooi uitleg gekregen, ook indien ik niet bij hem zou kopen altijd welkom was voor een aankoopkeuring te laten doen etc. Voelt dat er toch wel een passie inzit en ook mooi, kennis.

Zit ook 12maand garantie op etc. Toch zeker es gaan kijken hoor!

Heeft er iemand ervaring met Van Beurden?

Bij Porsche garage Van Beurden in Retie staan er 2 in uitstekende staat,met weinig KM en een jaar volledige garantie,maar verschiet niet van de preis.Voor een goede betaal je gemakkelijk 35.OOO euro en ze stijgen nog in preis;grjb

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.