993 hard back stoelenset

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 993 hard back stoelenset

• Maker
    Discussie
  • staat van de bekleding is niet belangrijk, ze moeten toch bekleed worden.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Knap! Zo’n setje zou ik ook nog wel eens op het spoor willen komen (liefst voor een schappelijke prijs natuurlijk…)

mooie set zeteltjes heb je daar… :up:

hardbackv.JPG
          HEB MIJN STOELTJES THUIS STAAN!! :happydance: :happydance:
          HEB MAAR DIRECT 2 SETTEN GEKOCHT
          hardbacks.JPG
          ik ga de zwarte wegzetten en de grijze laten bekleden en de achterkant terug spuiten ,zo houd ik de zwarte zet origineel.
          dit is zelfs een set met zetelverwarming.

Gefeliciteerd met je vondst.

Mocht er nog iemand 1 stoel beschikbaar hebben houdt ik me aanbevolen,
            enige schade is geen probleem..
            Let op Geen setje maar een enkele stoel !

:happydance: :happydance: MAANDAG een set hard backs gaan bekijken, :happydance: :happydance: :happydance:
              hopelijk is de tip van 560 km enkel het waard :driver:
              WORDT VERVOLGT :popcorn:

dat is uiteindelijk ook mijn reflex geweest voor mijn 996RS replica project.
                om het een beetje retro te maken worden straks de zitkussens in pepita overtrokken om op deze look uit te komen.

pepitahoundstoothhahnentritt.JPG

J

Damn, 6500 dollar?? voor die mottige stoelen?? (sorry, das mijn goesting niet.)
                  Dan zou ik er al snel twee recaro kuipen inzetten.

$ 6500 op Ebay

… komt nog wel een beetje bij aan taxen 😐

Op PF.NL loopt een draadje over een eventuele group-buy van repro’s … iets dat je moet willen, maar is wellicht een optie, als je niet al te veel geld uit wilt geven :coolness:

ik hoorde ooit eens een andere forummer zeggen:

“de enige manier om er betaalbaar aan te geraken is een auto kopen waarin deze zetels staan, de zetels houden en daarna de auto weer verkopen”

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.