- Dit onderwerp bevat 39 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 juli 2015 om 13:22
Afgelopen zaterdag mijn zilveren 993 C2 gaan ophalen in Duitsland…zondag even het nieuwe lid van de familie gewassen…maandag langs douanekantoor Genk gegaan met de factuur (was gewoon een ingevuld voorbeeldfactuur van de mobile.de site) en de Zulassungsbescheinigung = Fahrzeugbrief (teil 1 und 2) en de wagen ingevoerd. Een Europees coc heeft de wagen niet, zal hij ook nooit krijgen omdat Porsche pas sinds 1998 werkt met europees coc. Wat ik wel ga krijgen bij Porsche import d’ieteren is een nationaal gelijkvormigheidsattest. Daarvoor moeten echter mijn orginele veren terug onder de wagen ipv de verlaagde H&R veren. Gelukkig heb ik nog de originele schokdempers eronder staan. Even bij Porsche Bulen in Kortessem langsgeweest die dit even nagekeken heeft en afspraak gemaakt de wagen komende zaterdag binnen te brengen voor klein onderhoud en de vervanging vd veren. Zal jullie op de hoogte houden van de volgende stappen maar gaat nog een aantal weken duren eer dat verzekering, keuring en inschrijving in orde zijn…
Nu vrijdag ook even langs Geert Bets (http://www.classiccarsurvey.eu) voor een taxatie om de verzekering van Marsh zo snel mogelijk in orde te hebben, deze zouden me dan op chassisnummer verzekeren omdat ik nog geen nrplaten heb.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.