993 klaar voor de zomerse ritten

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 993 klaar voor de zomerse ritten

• Maker
    Discussie

• snoer 964
    Deelnemer

Na173000km was er wel een beetje sleet op 1 en ander ,zodoende de wagen eens laten nazien en de versleten delen laten vernieuwen .
      Wat is er zo al gedaan aan de wagen .
      onderhoud olie+filters vervangen-koppeling+drukgroep+butèe+koppelingsvork+geleider butee- hitte schilden uitlaat -lagers alternator -schokdempers (bilstein B12 Kit)+veren -stootblokken schokdempers achter -handzender + programeren -V riemen +servo riem – 6 voetjes inlaatcollector – uitlijnen voor +achter .
      Ik moet toegeven je merkt het verschil wel :driver: :hail: :coolness:
      PS voor de Nederlanders ( BUTEE is nog steeds het druklager die de koppeling bediend ) :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
      • Snoer zijn auto is in orde en sinds vorige week nu ook zijn eigen motorke in orde gebracht! (met dank aan Uz) :first:

[quote=”KOENCARRERA4″ post=121679]Goed zo Snoerke ! Dat we deze zomer niet meer met u langs de kant moeten gaan staan hé 😳

Mag ik ook meedoen aan de dragrace? Sammy smeekt er al zo lang naar … :driver:[/quote]

met je vorige 996 turbo zou je alleen maar mijn achterlichten gezien hebben :think: ,nu met de S is dat wat anders :coolness:

@ Rufie : Savoiecup ???? 😕

Ok Snoer ! Als je er eentje af vijst, hou ik nog een turbooke over hé :ass: :ass: :ass: :first:

@ Koencarrera4 Je mag meedoen maar dan vijzen we eerst uwen turbo der af hoor (anders speel je vals :ass: 😆 🙄 )
                  @ Rufie Ik ook jong :driver:

Ik kijk al uit naar de Savoiecup snoer !

Goed zo Snoerke ! Dat we deze zomer niet meer met u langs de kant moeten gaan staan hé 😳

Mag ik ook meedoen aan de dragrace? Sammy smeekt er al zo lang naar … :driver:

[quote=”Funny” post=121478]Luchtgekoeld ,boxster of 911 waterkoker we zijn allen gek van onze wagen .
                        Ongeacht type of vermogen zolang we maar kunnen :driver: :driver:[/quote]

+1 :driver:

[quote=”Funny” post=121478]Luchtgekoeld ,boxster of 911 waterkoker we zijn allen gek van onze wagen .
                          Ongeacht type of vermogen zolang we maar kunnen :driver: :driver:[/quote]

Dat is geschreven met PASSIE :relaxman:

+1 :up: :drink: :first: :driver: :happydance: :relaxman:

Luchtgekoeld ,boxster of 911 waterkoker we zijn allen gek van onze wagen .
                              Ongeacht type of vermogen zolang we maar kunnen :driver: :driver:

Waarom moet ik in de koffer? 🙁 😉

[quote=”Funny” post=121362]Mush je moet ook meedoen een 996 4s er nog eens tegen . 😉
                                  [/quote]

Dit gaat de oneerlijke kant op.

Wat denken jullie van Mush + 50 kg ballast in de koffer ??

Graag gedaan :salut: :up: 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.