993 klaar voor de zomerse ritten

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 993 klaar voor de zomerse ritten

• Maker
    Discussie
  • Na173000km was er wel een beetje sleet op 1 en ander ,zodoende de wagen eens laten nazien en de versleten delen laten vernieuwen .
    Wat is er zo al gedaan aan de wagen .
    onderhoud olie+filters vervangen-koppeling+drukgroep+butèe+koppelingsvork+geleider butee- hitte schilden uitlaat -lagers alternator -schokdempers (bilstein B12 Kit)+veren -stootblokken schokdempers achter -handzender + programeren -V riemen +servo riem – 6 voetjes inlaatcollector – uitlijnen voor +achter .
    Ik moet toegeven je merkt het verschil wel :driver: :hail: :coolness:
    PS voor de Nederlanders ( BUTEE is nog steeds het druklager die de koppeling bediend ) :salut:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
    • PS voor de Nederlanders ( BUTEE is nog steeds het druklager die de koppeling bediend )

Thanks Snoer voor de uitleg :up: 😉

Voorsprong :relaxman: Zie maar dat uw water op temperatuur is bij de start of ge hebt ook nog probleemen met de koppakingen . :ass:
        EPD daar liggen we niet van wakker ,ook nooit gezien op een 964 :bounce: :coolness:
        We zullen plezier beleven komende zomer op de ritten :happydance:

We zullen die luchtkokers wat voorsprong geven . 😉

:bounce: :what:

[quote=”Funny” post=121362]Mush je moet ook meedoen een 996 4s er nog eens tegen . ;)[/quote]
              Het moet voor hen ook plezant blijven hé Funny! :sarcastisch :mrgreen: :first:

[quote=”Funny” post=121358]Dat geloof je nu toch zelf niet Zwarte pijl ! 😥 😥
                Als ik al uit het zicht ben heb je hem misschien al in 2de vitesse gekregen . :happydance: :happydance: :happy: 😉

En ik heb nog wat extra Pk’s want mijn nummerplaat begint met Epo . 😉 ;)[/quote]

was bij mij bijna ook van dat,extra Pk’s begint met EPD :what: :ass:

Mush je moet ook meedoen een 996 4s er nog eens tegen . 😉

Ik zeg: dragrace :first:
                    Snoer’s 993 vs Sammy in de 964 vs Funny in de 987…
                    Let’s settle this for once and for all! :what: :happydance:

:happydance: Wacht maar met de Bilstein veren kit zal ik nu wel aan de baan plakken :driver: Ik wacht wel op terras bij een goeie pint of picon op jullie :popcorn: :up:
                      @ Cedric Niets zelf gedaan maar hij was binnen voor de koppeling en dan zagen ze dat er een schokbreker volledig kapot was ,daarom de ganse zooi er van onder en 4 nieuwe laten steken .Het waren tenslotte nog de 1 ste die er op zaten .(1 maand ervoor naar de keuring geweest zonder opmerking :loser: )
                      Ja nu sparen om de tank te kunnen vullen hè :bounce:
                      Ik hoop dat ik nu wat kan bollen zonder kosten :driver:

Dat geloof je nu toch zelf niet Zwarte pijl ! 😥 😥
                        Als ik al uit het zicht ben heb je hem misschien al in 2de vitesse gekregen . :happydance: :happydance: :happy: 😉

En ik heb nog wat extra Pk’s want mijn nummerplaat begint met Epo . 😉 😉

Jawadde Snoer, serieuze kosten gedaan!
                          Heb je dingen zelf gedaan of laten doen?

Zal er weer een tijdje tegen kunnen.

@funny
                          : je zou nog verschieten. Al verschillende keren ik(993) VS zus (986 2.5)gereden. Niet te onderschatten. (Kan ook aan mij liggen natuurlijk 😛 )

met voorsprong de 964 natuurlijk 😉 :coolness:

Snoer op kop en wij met ons 250 pk-tjes er achter .
                              We gaan nog eens moeten uitzoeken welke van de 2 het snelst is ?
                              964 tegen boxster . :happy: 😉

ja zo te zien,hij mag dan op kop rijden :coolness:

Dat is de moeite Snoer .

Sammy we gaan moeten opletten met Snoer dit seizoen . 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.