993 koplampen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 968 993 koplampen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Dat is idd een vieze schade.
      Daat moet een compleet nieuwe hoek in om goed te zijn

Na een gespekt deze morgen met de expert ziet er toch alles nog goed uit voor Number1 🙂 ? D wink: .

luc

wow, dit ziet er vervelend uit…….. 😯

Gert ( gert.smets1@pandora.be ) eens mailen??
            http://www.clada.be/porscheforum/viewto … =7771#7771

Het is dus wel erger dan dat het er uit ziet, juist op die hoek 😕

ik heb ze gemaild gekregen dus hier zijn ze…

uploaden bij http://www.imageshack.us , vervolgens

Succes

zal ze vanavond posten sie…heb er eergisteren gemaakt
                    hoe moest dat weer om foto’s te posten?

Je lijkt er niet eentje , je bent er eentje 😈

😆 😆 😆 😆 😆

ik lijk wel een ramptoerist maar euh…. foto’s ?

in daglicht valt het wel nog allemaal mee precies…

En de smile nog groter dan ervoor 😆

Ken het gevoel, heb ook 4 maanden zonder mijn 968 gezeten. Eenmaal terug, is alles vlug vergeten 😉

ja en ik was net overgegaan van axa naar een andere maatschappij, dus is mijn polis in beheer bij een overkoepelende organisatie omdat ik mijn vertrouwen in mn vorige makelaar kwijt was na een debacle… met deze gevolgen….

ben het wel stilaan beu aan het worden, ik kan mn wagen niet laten repareren kan het wrak ook niet verkopen dus heb geen geld voor een andere enz….

ik zit echt in de shit…

één dezer dagen flip ik eens helemaal en sta ik in de krant na mn verzekeringsagent aangevallen te hebben…

2 maand wachten is wel lang, toen ze in de deur van mijn moeder wagen gereden hebben heeft fortis 3 dagen later een expert gestuurd. Maar nu zitten we wel in de verlofperiodes 😕

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.