993 lichten

• Maker
    Discussie
  • and the answer is:

‘The long and short of it is that major body work would have to be done. It is NOT a drop-in replacement.’

dacht ik al, 993 lichten staan nog net iets rechter opgesteld dan 968 lichten

Mickey Mouse forever…

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Anoniem

der gaat niets boven een porsche in zijn originele toestand… . Mijn gedacht tenminste…

[quote=”speedy924″:1g07q9t1]je kan wel 944 lampen in een 968 zetten . ik heb dat al eens eerder gezien bij een 928.

mvg leander 8) [/quote]

Neen dank je , dan liever zo 😕

Anoniem

je kan wel 944 lampen in een 968 zetten . ik heb dat al eens eerder gezien bij een 928.

mvg leander 8)

hmm…kga mn vwatuur nu ook ni molesteren.
            als ge dat doet krijgt ge hem nooit meer verkocht denk ik
            thx for the tip though…maar dacht enkel, als ge die lichten gewoon kunt vervangen is het misschien mooier

Anoniem

Effe niet naar de electronica gekeken nu, want die kan altijd wel aangepast worden.
              Stel je neemt de voorstukken van de 993, je slijpt van de voorspatborden van de 968 de voorstukken weg en werkt de voorstukken aan van beide aan mekaar.
              De interne houden hangen dan ook nog aan de spatborden dus dan moet het te plaatsen zijn. Hier en daar zal je wel wat prullen moeten aanpassen maar dat moet doenbaar zijn.
              De voorbumper zou ik dan in poyester nemen omdat die het makkelijkst zal aan te passen zijn.

Ik denk dat het zo nog wel zal meevallen. Voor prijzen zal veel afhankelijk zijn van het werk maar ik denk persoonlijk dat dat nogal zal meevallen. Voor de stukken moet je maar es op de site zien
              http://users.pandora.be/david.claes2/aanverkoop.html mss ben je al wat verder nu?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.