993 met hardtop…

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 993 met hardtop…

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Mooi maar om nu te zeggen “in de meest gewilde kleur Polariszilver metallic” 😕 , is wel mooi maar meest gewilde is toch geel hoor 8)

Wat ik mij wel afvraag is hoe hij 200.000km kan rijden zonder steenslag, nooit naar de 2de versnelling gegaan ? 😉

Wel eindelijk nog ene met dat tsjoepke bovenop de voorste raamstijl 🙂

staat op kapaza nu eentje te koop met zo’n hardtop

hmm, goede wrijfbestendige stoffen precies…

Mijn vader had een Mercedes 380 SL en daar zit de softop ook opgevouwen als de hardtop erop zit. Dus HEEL de winter.

Kap heeft daar helemaal niet onder geleden.

Zal bij een 996/997 ook wel zo zijn zeker ?

maar is dat wel gezond zo ganse winter je softtop opgeplooid onder je hardtop? Misschien minder erg met de nieuwere modellen zoals de Boxster maar met een oudere wagens…

ja koen ik kan dat enkel bevestigen das prachtig had bij de eerste blik nog niet eens gezien dat het om een cabriolet ging echt geslaagd

ik denk dat je voor een hard top toch al rap tss de 2000 en de 4000 euro kwijt bent maar het is wel heel mooi

bij sommige autos worden er beugels extra bij geplaats en dan kan de soft top gewoon dicht en dan wordt de hard top gewoon gemonteerd voor de winter bij bmw past de hard top gewoon zonder aanpassing een beetje afhankelijk van welk soort auto

en van welke constructeur de hardtop vervaardigd

Welk is de prijs ongeveer van zo een hardtop wel voor een 911 van 1985

Net een echte coupe hé.. gewoon prachtig!

Gebruiken zelfs de originele porsche ruiten ervoor

Ik vind deze verschrikkelijk mooi

Ik heb al zo een hardtop gehad bij een 993 cabrio.

Softtop demonteren is inderdaad een hele klus, monteren is nog meer werk omdat je moet zien dat alles mooi gelijk loopt.

Ik heb al verschillende van die softtops gedemonteerd, dus als iemand van plan is een hardtop aan te schaffen, geef maar een seintje, ik haal die softtop er wel vanaf, en voor de zomer kan ik hem terug monteren, geen enkel probleem

Denk het wel. Zal wel een deftig werkje zijn om de softtop te verwijderen.

toch wel speciaal zoiets nog nooit gezien…
                            Softtop moet er dan afgehaald worden?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.