Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 993 › 993 porsche
- Dit onderwerp bevat 238 reacties, 40 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren geleden door BRABANS JEAN.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
De p die deze wagen koopt krijgt echt een toffe auto,met weinig echte KM en tip top in orde en waar vele dingen aan verbeterd zijn. Voor alle inlichtngen BIJ garage VAN BEURDEN PORSCHE.
Daar heb je lang over getwijfeld hé Jean
Nu de beslissing genomen is , succes inderdaad met de verkoop !Mijn 993 staat nu te koop bij PORSCHE GARAGE VAN BEURDEN .
Het geld heb ik niet nodig,vindt het alleen erg dat er niet mee gereden wordt,daarom wou ik hem verkopen.maar staat niet in de weg en hij slaapt nu al 2jaar.Als hij 30 jaar is wordt zal hij direct verkocht zijn.
Jean, Als je het geld niet nodig hebt, bijhouden…
Anders verkopen maar… Het wordt er niet beter op.
Toen ik mijn 993 verkocht heb ik geluk gehad dat ik de vraagprijs nog gekregen heb.
Ik heb stilaan alles verkocht en de 718 S gekocht… Enkel de 964 is er nog…Jean, Als je het geld niet nodig hebt, bijhouden…
Anders verkopen maar… Het wordt er niet beter op.
Toen ik mijn 993 verkocht heb ik geluk gehad dat ik de vraagprijs nog gekregen had.Een forumlid heeft nog niet zo lang geleden zijn 993 2S in consignatie verkocht via Porsche August in Ohain. verkoopt vnl luchtgekoelde.
Je kan deze eens contacteren en een (richt)verkoopprijs afspreken?Het was een opkoper van 2hands wagens,is nadien gebleken.
Deze wagen is als nieuw,met 117.000 km op de teller met volledige onderhoudsboek en alle facturen zie fotos.
Jean, ben nog bezig met een villa in Spanje te verkopen (eigen bouw), als die weg is neem ik em wel over voor die 40k hoor….
Voor de prijzen dat ik zie waarvoor ze hier verkocht worden, hier gaan ze toch wat meer. Voor 40 zou ik em niet wegdoen.[quote=”TRIUMPH1″ post=283276]Er is een bod geplaatst van 40.000 euro in augustus .Is dat een goede prijs??[/quote]
voor een goed exemplaar is dat te weinig. de mijne zou er in ieder geval niet voor buiten gaan.
JAARLIJKSE TAKS +BIV IS 4800 EURO volgens verzekerings agent gr JB
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.