993 porsche

• Maker
    Discussie
  • MOOI GEKUIST IN DE GARAGE

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 238)
    • :up: Jean !

See You op W.O.W binnenkort. :salut:

:up: Jean !

See You op W.O.W binnenkort. :salut:

Dat is toch ook een schoon machien, hé! :respect2:

Dat is toch ook een schoon machien, hé! :respect2:

DSC05272.JPG

DSC05272.JPG

heb den Boxster ook klaar gemaakt voor zijn winterslaap,binnen en buiten salut Boxster tot in maart 2017;
                  1324818368NDSC02641.JPG

DSC05275.JPG

DSC05274.JPG

heb den Boxster ook klaar gemaakt voor zijn winterslaap,binnen en buiten salut Boxster tot in maart 2017;
                    1324818368NDSC02641.JPG

DSC05275.JPG

DSC05274.JPG

Hoop doet leven Triumph, sterkte en kracht gewenst, wat ontzettend naar voor je, maar wellicht, je kan dus ook nog van je Elf genieten zonder (veel) kilometers te maken … het houdt je erbij!

Ik denk vanaf jij hem het laatst gezien hebt dat er nog geen 500 km is bijgekomen;ik kan er echt nog geen afscheid van nemen.Gaat ieder jaar naar de TC en af en toe een onderhoud zo blijft hij OK.Mijn zoon zegt dat ik hem moet verkopen maar zover ben ik nog niet.

Prachtige 993 heb je daar ( Ik heb hem ook al in RL gezien) hopelijk niet te veel last van je ziekte ! 🙁

Dat zal spijtig genoeg niet beteren maar we maken er het beste van.

spoedig herstel ❗

-home-porschef-public_html-media-kunena-attachments-6612-20160921_142652.jpg

:salut: :up:

Edit: Rappen Dirk was rapper! :first:

:salut: Het beste Jean, hopelijk ben je snel beter :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 238)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.