993 porsche

• Maker
    Discussie
  • MOOI GEKUIST IN DE GARAGE

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 238)
    • 20160921_142652.jpg

:wtf: Hopelijk gaat het snel weer beter met de gezondheid ❗

Krijg ze niet gedraaid!

die is mooi tegen het plafond geparkeerd…. :up: ik zou zeggen beterschap met de gezondheid :up: :up:

Daar ik wegens gezondheidsredenen toch niet mag rijden staat de 993 al in winterberging

img_142657.jpg

merk uitlaat ken ik niet heeft VB geplaatst.

Wagen is weer terug vanTC en jaarbeurt ;klasse Van Beurden super content heb hem ook een kleedje gegeven voor winterberging bash 993 met logo super mooi

Welke uitlaat zit er onder?

en hij klinkt nog beter dan hij eruitziet :first:

:up:

Heb deze beauty al een paar keer IRL kunnen bewonderen :first:

Vandaag de 993 naar VB gebracht voor jaarbeurt en TC,is toch een plezante wagen om mee te rijden.
                          DSC04397.JPG

door gezondheidsreden ka ik niet veel rijden,maar gaat ieder jaar naar de TC en krijgt een onderhoud bijVB denk niet dat er veel 993 zo goed onderhouden worden dan deze.Spijtig genoeg wil mijn zoon er niet mee rijden ;en er zijn candidaten geneg om er mee te rijden/

Hoeveel jaar doe jij met een volle tank :respekt:
                              echt goed is dat volgens mij toch niet om zo weinig met de auto te rijden, denk dat er hier genoeg kandidaten zijn om jou wat te helpen km’s te :driver:

Ik wens je volgend jaar 10 keer meer km!

Volgende week met de 993 naar de TC en klein onderhoud die van de TC zullen weer llachen amper 250 km gereden op een jaar is een hebbedingentje geworden.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 238)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.