993 porsche

• Maker
    Discussie
  • MOOI GEKUIST IN DE GARAGE

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 238)
    • banden en velgen zijn nieuw hebben 300KM,gereden op de veren staat een nr en daar hoort een homolagietiebewijs bij wat ik niet heb (volgens de controle) dinsdag naan van Beurden en bespreken wat we gaan doen oftewel de orginele veren of de gehomolgeerde verenset we zien wel

dan zal in dit geval garagist VB op dieet moeten :mrgreen:

[quote=”DST” post=231972][quote=”TRIUMPH1″ post=231966]ET waarde staat binnenzijde velg;wisten het niet zo te zeggen.Boxster afgekeurd te laag 8,8mm van de grond moet minstens 9mm zijn en gehomelegeerd zijn?6Jaar door de controle en nu ineens te laag.[/quote]

Een paar kilo bijgekomen ? :drink: :mrgreen:[/quote]

daar had ik nog niet aan gedacht :up: :happydance:

[quote=”TRIUMPH1″ post=231966] 9mm [/quote]

9 mm is wel héél laag hé? 😈 :engeltje:

[quote=”TRIUMPH1″ post=231966]ET waarde staat binnenzijde velg;wisten het niet zo te zeggen.Boxster afgekeurd te laag 8,8mm van de grond moet minstens 9mm zijn en gehomelegeerd zijn?6Jaar door de controle en nu ineens te laag.[/quote]

Een paar kilo bijgekomen ? :drink: :mrgreen:

daar heb je een punt !
                de verlaagde vering is qua demping ook al heel wat minder dan oorspronkelijk.

dacht ik ook eerst maar dan keuren ze je mss af omdat spanning die dan te hoog is op trilplaat dan weer afwijking geeft :bounce:

of banden op 3.5 bar zetten; dat geeft je 2 mm extra rijhoogte :sleep:
                    homologatie: ofwel OEM, ofwel attesten van de plaatsing

nieuw banden en erdoor :up:

ET waarde staat binnenzijde velg;wisten het niet zo te zeggen.Boxster afgekeurd te laag 8,8mm van de grond moet minstens 9mm zijn en gehomelegeerd zijn?6Jaar door de controle en nu ineens te laag.

Jeanke weet jij misschien de ET waardes van de speedline’s op je 993

gisteren heeft den Boxster na een lange winterslaap zijn eerst toertje gemaakt;een 30km morgen gaat hij naar VB voor een klein onderhoud en techn controle en dan zijn we weer gerust voor 1 jaar.

Dat is orgineel vol leder ook daschbord en houtafwerking,stuur en pook, was een zeer dure accesoire in 1995 is wel van mijn 993 GR JB

Holyshit !! die 996 is mooi van binnen, is dat grijs origineel ?? ziet er echt gelikt uit man :up: :up:

2
                                  DSC02275.JPG

DSC04093-2.JPG

DSC04371-2.JPG

dsc_2695-2.jpg
                                  mooie poepkes

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 238)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.