Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 993 › 993 porsche
- Dit onderwerp bevat 238 reacties, 40 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 1 maand geleden door BRABANS JEAN.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
inderdaad zeker nooit wegdoen, heb spijt dat ik mijne verkocht gehad heb…. :bounce: :bounce:
Hier nog een mooi fotoke klaar voor de zomer
Attachments:Jean, ik ben blij met je beslissing. Die 993 is te mooi om niet te koesteren en af en toe eens uit te laten. En verder sluit ik me volledig aan met wat Bladerummer hierover schrijft :up:
Jean, ik heb uw 993 ook gezien en 45.000 is veel te weinig gezien de markt. Houden is een goed plan. :up:
Wagen wordt niet verkocht,af en toe eens mee rijden,ik heb er ook nog zojuist originele Porsche verlagings kit met schokdempers laten opzetten met attesten Porsche;ooit zal hij wel eens verkocht worden
Heeft zelf een speciale garage gekren.Attachments:kan goed geloven dat die direct wou betalen, voor die prijs wil iedereen die komen halen :happydance:
als ik de prijsevolutie van de 993 zie is die met die kmstand zeker 60000 euro waard als het niet meer is, die handelaar zou die zeker ook voor die prijs doorverkocht hebben dus wacht beter nog wat en passeer zelf langs de kassa :up:
ik zou hem wel willen moest ik de centjes opzij klaar hebben liggen :music: maar dan zou ik eerst mijn beauty moeten afgeven en dat wil ik dan ook weer nietBedankt voor uw antwoord;heb reeds enkele mails gekregen van mensen die de wagen kennen die zeggen dat die wagen in die conditie zeker niet voor die prijs mag gaan;het was trouwens een handelaar die het bod gedaan heeft het was om een idee om eens te zien wat de marktwaarde was wou hem direkt betalen Ik heb nog vele jaren tijd om hem weg te doen staat niet in de weg en rijdt er af en toe als het goe weer is er mee,We zien wel hoe het met mijn gezondhed verder gaat. gr jb
Attachments:Jean, Handelaars vragen rond de 55K dan is dit bod redelijk maar ietsje te lag dacht ik.
Succes met de verkoop J. :salut:
In het weekend een bod gekregen van45000 euro belg wagen, verellen geleverd met 115OOO km op de teller en volledige onderhouds boek en fakturen ,is dit een goede prijs?????
Deze wagen is echt af,,zij die hem kennen weten dat.Verellen geleverd,zal hem tegen voorjaar te koop zetten.bedankt deepee.
op de huidige markt is € 55-65 K een normale vraagprijs in vergelijkbare conditie en uitvoering (c2/c4, manueel of tiptr., SSD of niet, gewilde kleurcombinatie, …)
goedkoper zijn meestal ex-US of tiptronic en duurder (tot € 75K) ga je lang op de juiste koper moeten zitten wachten in de winter.Zijn er forumleden die mij kunnen zeggen wat de waarde is van een 993 met 115000 km met alle opties en boekjes enz;;;;;Ik hoor van alle prijzen daarom zou ik graag een reele prijs weten. bedankt op voorhand
Echt beter zal het waarschijnlijk nooit worden,en de wagen is te mooi om de garage te staan.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.