993 porsche

• Maker
    Discussie
  • MOOI GEKUIST IN DE GARAGE

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 238)
    • Hoe krijg ik de foto er op?

Foto

Heb hier nog enkele Porsches Miniatuur staan (8 stuk) iemand intresse doe dan een bod schaal 1/18

Juist daarom dat de 993 niet verkocht geraakt dus moet ik geduld hebben ,Ik weet dat er weinig 993 zijn in deze toestand,en hij staat niet in de weg.

Dank je ,is meer dan ik verwacht had.ik was zo een beetje aan het dromen van de 964 en de 991 te verkopen en een 993 te kopen .dus 1 auto ipv 2 .
              Maar ben toch even terug wakker geworden .
              Mvg

Bijvoorbeeld:

Porsche 993 – 1995 – 200 Kw

Jaarlijkse verkeersbelasting: 2 620.28 €
                B I V Belasting op in verkeerstelling: 2 725.36 €

Bij herinschrijving op naam van titularis is de B I V = 0.00 €

Is dit een beetje duidelijk ?

Simulatie verkeersbelasting – Vlaams Belastingportaal.

Wat betaald men nu om een 993 in te schrijven .
                    BIV en jaarlijkse taks .
                    Ik denk jaarlijkse taks iets van 2250 euro of ben ik verkeerd

30 jaar is wel Europees bepaald hoor

Tja… En binnen 5 jaar wordt het weer 5 jaar langer…. Ik zou er niet op hopen.

Dat meen je niet, ne mens word er niet goed van, die geldwolven in brussel…, als ze ne mens maar kunnen plukken…:bounce:

Mijn 993 wordt dit jaar (2020) 25 jaar ),zou normaal old timer geworden zijn ,maar met de nieuwe wetgeving nog 5 jaar wachten.

Indien ernstige persoon valt er over de prijs wel te praten.

jeetje, wat vervelend zeg, nu moeten we dus nog minimaal 4 jaar doorrijden met die Ouwe Elf, en met die 993 nog een paar jaar langer …

Op mijn 993 WEINIG REACTIE?alleen opkoper

s.
                                  Ben naar Porsche Dealer geweest,en hij gaf mij volgende raad.
                                  Wagen niet verkopen ,af en toe eens mee rijden,en wachten tot hij 30 jaar is ,en je krijgt garantie uw vraagprijs.Dus zullen we dit maar doen !.

B

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 238)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.