993 porsche

• Maker
    Discussie
  • MOOI GEKUIST IN DE GARAGE

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 238)
    • veel sterkte

0
      XXX

Sterkte Jean

0

Sterkte in deze bijzonder moeilijke dagen!!!

0

Sterkte Jean, je hebt PM .

0

R.I.P.
              PF_Abdijenroute_042Custom.jpg

0

Hou moed Jean!

0

Spijtig!!!!
                  1116019_10200584715080337_234104640_o.jpg

0
                  Tim

Sterkte!

0

Zaterdag wordt mijn beste vriend begraven;zal een zware dag worden !Guy was ook een Porsche rijder is van zaterdag op zondag verongelukt.was mijn ex Porsche;

0

Mooie foto.en kleurrijk;de 993 gaat volgende week nar de TC zullen weer lachen 55 km tussen vorige controle en nu.

0

IMG_20170528_135359.jpg
                          De mijne zijn al goed wakker geweest

0

staan nog altijd in hun winterslaap wordt tijd dat ze wakker gemaakt worden!!
                            -home-porschef-public_html-media-kunena-attachments-6612-20161004_145827-2.jpg

0

OK bedankt 993 dan is het voor de volgende op 10 mei gr jb

0

Klopt Jean….Dat komt door een drukkersfout van het zetduiveltje.
                                Het is dus wel degelijk op paasmaandag

0

Ik heb een kalander gekregen en daar staat 6april op,maar nu is dat 17 april geworden ;spijtig want op die dag hebben we al iets vast gelegd. grjb

0
                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 238)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.