993 porsche

• Maker
    Discussie
  • MOOI GEKUIST IN DE GARAGE

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 238)
    • veel sterkte

XXX

Sterkte Jean

Sterkte in deze bijzonder moeilijke dagen!!!

Sterkte Jean, je hebt PM .

R.I.P.
              PF_Abdijenroute_042Custom.jpg

Hou moed Jean!

Spijtig!!!!
                  1116019_10200584715080337_234104640_o.jpg

Tim

Sterkte!

Zaterdag wordt mijn beste vriend begraven;zal een zware dag worden !Guy was ook een Porsche rijder is van zaterdag op zondag verongelukt.was mijn ex Porsche;

Mooie foto.en kleurrijk;de 993 gaat volgende week nar de TC zullen weer lachen 55 km tussen vorige controle en nu.

IMG_20170528_135359.jpg
                          De mijne zijn al goed wakker geweest

staan nog altijd in hun winterslaap wordt tijd dat ze wakker gemaakt worden!!
                            -home-porschef-public_html-media-kunena-attachments-6612-20161004_145827-2.jpg

OK bedankt 993 dan is het voor de volgende op 10 mei gr jb

Klopt Jean….Dat komt door een drukkersfout van het zetduiveltje.
                                Het is dus wel degelijk op paasmaandag

Ik heb een kalander gekregen en daar staat 6april op,maar nu is dat 17 april geworden ;spijtig want op die dag hebben we al iets vast gelegd. grjb

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 238)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.