Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 993 › 993 porsche
- Dit onderwerp bevat 238 reacties, 40 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 1 maand geleden door
BRABANS JEAN.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
T&C (transaxles en koffie) 17april 2017
Let op! Maandag tweede Paasdag.
De eerste T&C van het jaar wordt stilaan een klassieker.
Gewoonlijk krijgen we dan het prille mooie weer en willen we er allemaal weer eens uit.
De pas aangeschafte bolide of de veranderingen/verbeteringen onder de motorkap of het interieur kunnen trots te kijk worden gesteld.
TACB hoopt op wederom een overrompelende opkomst… en ja, ook met de “foute” auto ben je hartelijk welkom.
Zoals altijd kan je alle vragen over het clubleven en zijn werking stellen aan de aanwezige bestuursleden bij het nuttigen van een lekkere kop koffie met een koffiekoek, u gratis aangeboden*.
De parking aan het Kristus Koning instituut ligt op wandelafstand van de groene long van Sint-Job-in-‘t-Goor en er is een gezellige taverne/restaurant vlak aan de parking, voor wie nadien nog iets wil nuttigen onder gelijkgestemden.
Ik zou graag eens naar de Transaxles coffee willen gaan op 6 april ,kent iemand het adres ? gr jb
Vandaag den Boxster weg gebracht voor nazicht en TC naar Van Beurden;heeft amper 216 km gereden vanaf vorige TC .Dit jaar er wat meer mee rijden hoop ik.Maar naar kijken (iedere dag)kan ik ook van genieten,idem met de 993staat intussen op 120km mee gereden eigenlijk een schande .
Ik kon hem niet weerstaan dus gekocht,Mini 1000 van bj 1983
Attachments:Sorry fotos staan onderste boven is er iemand die ze kan draaien ?alvast bedankt
Mijn vrouwtje haar nieuwe auto is nog niet buiten geweest rijdt liever nu met de MINI
nee de cabrio is nog niet klaar ,ben even buiten strijd;ik denk soms dat ik nog de oude jean ben van vroeger (3jaar geleden)maar dat blijkt dus niet te zijn even rusten nu.De mini wordt mijn persoonlijk autotje.
Nice Jean :up:
Is dit nu uwen nieuwe dagelijkse auto :popcorn:
Een vriend van mij is van een rechts gestuurde Megane RS een links gestuurde te maken respect,als dit in orde komt !wordt een race wagen.
[attachment:4]20161210_165135.jpg[/attach
Attachments:Hij is reeds gespoten,alleen de motorkap moet erdaan worden fotos volgen later.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.