993 porsche

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 993 porsche

• Maker
    Discussie

• BRABANS JEAN
    Deelnemer

Ik heb een vraagje;Mijn 993 is voor het laatst ingeschreven dit jaar ,en we willen hem verkopen volgend jaar .Ik heb zo eens rond gezien op de 2hands markt en zie daar prijzen staan die niet realistisch zijn en er ook al lang opstaan.Mijn 993 is gelijk nieuw,116.000km verellen geleverd, alle boekjeso(nderhoudboekje) en sleutels aanwezig, en verschillende opties ook de facturen van de laatste 10 jaar.Wat is de prijs dat ik voor deze wagen kan vragen is een TiptronicS??grtje JB

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
      • Hij staat niet in de weg,we zien wel wat de toekomst brengt.

Dan zou ik m zeker nog even bijhouden hoor…..

De prijzen van de 993 als laatste luchtgekoelde motor die Porsche gemaakt heeft volgens kenners zeker de hoogte in gaan.Vanaf de KM heffing er aan komt.of als ze 30 jaar oud zijn.

Prachtwagen Jean, hopelijk gaat deze wagen ook naar een echte liefhebber die hem evengoed zal verzorgen!

Mijn Porsche met 117.000 km en in top staat met heel veel toebehoren en onderhoudsboekje,en fakturen van de laatste 9 jaar staat te koop voor de prijs van 52000 euro prijs is nog te bespreken.

Mijn Boxster een van de mooiste die er rond rijdt gaat ook in de verkoop;hoe zet ik fotos op het forum???

spijtig te lezen van zo een mooie wagen dat ie niet meer de baan op gaat, maar de juiste persoon zal zich wel aanmelden, niet aan de eerste de beste verkopen , met een beetje geduld zal de gepaste kandidaat zich wel aanmelden, succes met de verkoop :up: :up:

Vandaag met spijt de nrpl binnen gebracht, en verzekering op gezegd,doet wel een beetje pijn.Wagen wordt nu klaargemaakt voor berging en misschien mettertijd een aannemelijk bod.

Laat hem nog wat staan,zie geen van deze prijs met maar 117.000 KM is niet dringend.

Ik zou kijken wat de gemiddelde vraagprijs is op de tweedehands markt voor een soortgelijke 993 met ongeveer dezelfde opties, km stand ed.
                          Blijkt dit rond de 45 te draaien dan moet je jezelf de vraag stellen wat voor jou die extra 5000 euro rechtvaardigt. Vind je dit voor jou een goede reden (net nieuwe koppeling of iets in die aard) dan denk ik dat je je vraag kunt beantwoorden.
                          Succes!

Ik heb een bod gekregen van 45000 euro is dit niet wat te weinig???

indien geen intresse dan blijft hij maar staan;

Vraagprijs is 50.0000 EURO OF EEN GOED BOD .fotos kan ik niet plaatsen op het vernieuwde forum SORRY sinds mijn ziekte is koppeke niet meer heel juist spijtig genoeg maar echte 993 liefhebbers zullen wel komen kijken ,

123

ja toch wel, naheffing is leeftijdsafhankelijk.
                                  Voor 993 zal het dan wel meevallen wegens te oud.

kwou gewoon zeggen dat ze in NL ook wel wat weten van gekl**t worden met belastingen.

[quote=”vandamme” post=269888][quote=”Mushroom” post=269838]Zet die 993 op het Nederlandse forum.
                                    Een 993 heeft daar quasi mythische allures en ze worden daar niet gekl**t zoals bij ons qua taxen.
                                    [/quote]

Jij hebt duidelijk nog nooit van BPM tax gehoord?
                                    Bij elke nieuwe auto heffen ze 50% BPM tax op de verkoopwaarde
                                    Bij elke occasie die uit het buitenland komt doen ze een na-heffing van de BPM tax
                                    [/quote]
                                    En jij weet duidelijk niet dat BPM leeftijdsafhankelijk is :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.