993 remklauwen een opfrisbeurt gegeven !

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 993 remklauwen een opfrisbeurt gegeven !

• Maker
    Discussie
  • Nu we toch thuis waren heb ik er van geprofiteerd om de remmen eens een opfrisbeurt te geven . Ik ben tevreden van het resultaat .

br003.jpg

Zoals je kan zien was dit wel nodig

br002.jpg

br006.jpg

br004.jpg

mk001.jpg

mk003.jpg

mk007.jpg

mk010.jpg

Enkele foto’s genomen op deze zonnige dag vandaag .

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Die remklauw verf van Foliatec kan je hier ook voor gebruiken. Al jaren goeie ervaringen mee.

0

Knap gedaan! :respekt:

0

@ deepee , dit is met autolak gedaan ( heb ik vroeger ook nog gebruikt op mijn race moto’s en nooit problemen mee gehad )
          @ Roosenr , deze stickers gekleeft en nadien vernis over gezet .
          Origineel waren dat ook stickers die onder vernis zaten !

0

heb je siliconenverf of special coating bebruikt?
            blijkbaar gaat gewone verf en ook poedercoaten verkleuren na één sportief ritje.

0

Vraagje, zijn dat origineel ook stickers die erop hangen en heb je geen schrik dat je stickers gaan smelten als je bvb je remmen intens gaat gebruiken (trackday)?

0

[quote=”KROKODILE” post=184186]Mooi gedaan snoerken :up: :up:
                Ge hebt gij daar nogal een oprit….. :happy:[/quote]

Ja dat is voor mijn buitenverblijf getrokken :popcorn: :happydance: 😳

0

prachtig gedaan , wagen ziet er zeer mooi mee :up: :up:

0

Mooi gedaan snoerken :up: :up:
                    Ge hebt gij daar nogal een oprit….. :happy:

0

Dat zou ik ook graag willen doen deze winter….tijd is geen probleem….

0

Nee ik had er geen zin in om ze te ontluchten maar ik heb ze wel los gemaakt van de bevestiging steun en de remblokken gedemonteerd (remleidingen niet afgekoppeld maar aan de flexibel laten hangen ),nadien de rem klauwen afgeschuurd (gans de dag aan bezig geweest ) gelakt en laten drogen om dan de stickers te plaatsen en daar een laagje vernis over aangebracht ,terug laten drogen en uitharden en dan alles terug gemonteerd .De stickers heb ik laten maken bij Stickythings in NL (heel snelle en goede service )
                        Ik was zo danig opgegaan in het werk dat ik vergeten foto’s nemen heb als alles gedemonteerd was en de werkzaamheden nog niet voltooid waren .sorry daarvoor .

0

😎 Nice!!
                          Hoe ben je precies tewerk gegaan? Zijn ze gedemonteerd geweest? Geen problemen gehad met ontluchting? Etc…

0

knap, het je onmiddellijke een berichtje gestuurd. Mijn klauwen hebben ook manicure nodig.

0

Ziet er super uit! :up:

0
                            13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.