993 speedster op basis 964 cabrio

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s 993 speedster op basis 964 cabrio

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • ok johan houd me dan zeker op de hoogte wil jouw oordeel zeker weten 😉

Ik ben een hele tijd in onderhandeling geweest met de verkoper in het verleden. Ik had hem gevraagd om mij eerst een copie van het onderhoudsboek te sturen vooraleer ik de verplaatsing zou maken.
        Ik heb het nooit gekregen.

Enkele weken geleden heeft hij dan terug contact opgenomen om mij de wagen nog eens aan te bieden, ik had een afspraak gemaakt met hem afgelopen woensdag maar die is niet kunnen doorgaan. Donderdag kreeg ik dan van een collega-handelaar in Nederland te horen dat de wagen echt niet de moeite waard is… binnenkant koffer staat vol rutex en de naden van deuren, kofferklep en motorkap zouden miserabel zijn.

Als ik één van de dagen in die buurt moet zijn in Nederland ga ik het toch even zelf bekijken.

staat weer verlaagd 😳 😳
          kan die in belgie worden ingeschreven of doen die daar weer moeillijk mee?
          Johan heb jij hem al gezien ❓
          is het is de moeite waart om gaan te zien ❗ ❓

[quote=”AutosDekens”:92x47hj8]Ik ben al een paar maanden met de verkoper in onderhandeling maar we komen er maar niet uit… één van de problemen is dat er een onderhoudsboek zou bij zijn maar hij heeft het nog altijd niet gekregen van de handelaar waar hij hem van heeft… beloofd het mij al weken…[/quote]

Johan, die man blijft maar zakken met zn prijs…
            Iets mis met de documenten of komt hij er niet mee over de brug ?

Anoniem

[quote=”mark986″:1iz0kwqt]er bestaat wel een 993 speedster…… en een echte. Is een unicum en is van dhr F.A. Porsche himself. Er is er een nagemaakt met dezelfde onderdelen in Belgie maar is nog altijd niet de real thing. De prijs van de echte zal vrij onbetaalbaar zijn daar ie van de MAN himself is en unieker is als een GT1….[/quote]

Staat die witte nog te koop bij jullie?

Anoniem

er bestaat wel een 993 speedster…… en een echte. Is een unicum en is van dhr F.A. Porsche himself. Er is er een nagemaakt met dezelfde onderdelen in Belgie maar is nog altijd niet de real thing. De prijs van de echte zal vrij onbetaalbaar zijn daar ie van de MAN himself is en unieker is als een GT1….

heel mooie wagen de 993 die andere ook wel.

van “Posches met pasen” 2006. Ook een hele mooie maar met kap open

Bovenste foto (stukske ervan) heb ik genomen op de 3de jubileumrit rond Breda in augustus vorig jaar.
                      De 2 Belgische speedster deden daar ook aan mee 🙂

Anoniem

@ seba; van waar is die bovenste foto?

inderdaad straker is mooier
                          maar dat valt zeker te regelen nee? 😉

dak zou idd wel een beetje strakker mogen staan waarschijnlijk:

autodekens,als jij er ook interesse in hebt moet hij wel de moeite waard zijn 😉 😉 😉

hela ivb met die 993 speedster ik zelf heb een 964 cabrio en het dak is toch veel meer gespannen dan dit van die 993 het zit priscies niet zo goed of kijk ji dan zo slecht 😯

Ik ben al een paar maanden met de verkoper in onderhandeling maar we komen er maar niet uit… één van de problemen is dat er een onderhoudsboek zou bij zijn maar hij heeft het nog altijd niet gekregen van de handelaar waar hij hem van heeft… beloofd het mij al weken…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.