993 Targa ‘barn find’

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 993 Targa ‘barn find’

• Maker
    Discussie
  • Vandaag ne 993 Targa gaan bekijken met ne maat, auto staat al 5 jaar buiten en de laatste maanden zelf met het dak 10cm open en een zeil erover :wtf: :wtf: :wtf: Heb da dak dan maar eerst gesloten want madam kende er niks van en meneer was al maanden weg.
    Is van de eerste eigenaar en heeft maar 38000km en handgeschakeld!
    Wegens echtscheiding zou de wagen wss verkocht worden en dan zijn we natuurlijk geïnteresseerd hè, binnenkant heeft wel een grondige opknap beurt nodig en de sleutels zijn spoorloos.
    Mocht geen foto’s nemen maar als we hem kunnen kopen post ik hier zeker enkele foto’s.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • heb dat ooit meegemaakt, een fireblade gekocht en nadien, toen ik hem weer verkocht, kwam die meneer op de proppen. Een geluk dat ik alle papieren had!!!

0

Tuurlijk heeft meneer die sleutels mee hè, is ook nog nie zeker dat hij te koop komt maar madam zei waarschijnlijk van wel :popcorn: :popcorn: :popcorn:

0

Ik denk dat ik weet waar die sleutels zijn 😉

0

[quote=”luc993cabrio” post=184947] meneer was al maanden weg.

de sleutels zijn spoorloos.[/quote]
            Weet “meneer” wel dat zijn 993 te koop staat? 💡 :sarcastisch

0
          4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.