993 TURBO

• Dit onderwerp bevat 73 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie
  • Ben vorige vrijdag naar deze zwarte beauty van 1997 -84000 km-gaan zien in Oostrozebeke.Staat al een tijdje te koop-1 jaar garantie.Hij is visueel echt prachtig,het enige wat mij al 3 maanden doet twijfelen is dat groen interieur.Enkel interieurkleur aanpassen lijkt mij wel belachelijk en waarschijnlijk ook belachelijk veel geld.De huidige eigenaar heeft hem 3 jaar in zijn bezit en 10.000 km gereden in die 3 jaar.Splinternieuwe S-spoiler vooraan wegens klein ongevalleke,S-uitlaten,de velgen zien eruit als nieuw……..
    Mijn madame vindt dat groen ook maar niks,dat is dus ook al geen stimulans voor aankoop.http://www.2dehands.be/porsche-993-bi-turbo-80-000-km-17108251.html?qq=993%

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 73)
    • Ik vind die combinatie gewoon mooi, laten zo !!! Het heeft iets!

Vind het interieur persoonlijk zéér mooi.
        Heb dit ook al eens in een donkergrijze 996 Turbo gezien.
        Maar aan jou uitleg hoor ik dat het je niet aanstaat.
        Wel gevaarlijk iets kopen zonder de 100% volle overtuiging !!
        En zoals reeds vermeld overtrekken zo ik niet doen.
        Wagen moet vanaf fabriek uit orgineel blijven 😉

WB

Der hangen zelfs groen nummerplaten op……………… 😉

S2

[quote=”chris_lbr”:hayko1s6]Wat duidelijk is is dat je er verliefd op geworden bent, Jokke. Als die wagen in orde is dan zou ik in jouw plaats niet meer twijfelen. DOEN ! [/quote]

Die indruk heb ik ook. Waar het hart van vol is loopt de mond van over 😉

Volgens mij ga je na verloop van tijd je speciale interieur zelfs nog mooi vinden en wil je niets anders meer. Ga er gewoon voor.

Anoniem

[quote=”jokke”:1zznyffg]Deze wagen is zo origineel gefabriceerd -groen interieur ,luchthappers in de zijflanken enz -op vraag van de klant.
              Misschien went dat groen na een tijdje ❓ Bijna 2 uur ben ik daar geweest en op het moment dat ik vertrok was het lelijk groen precies al zo lelijk niet meer …………….of ben ik mezelf nu iets aan het wijsmaken?[/quote]
              Wat duidelijk is is dat je er verliefd op geworden bent, Jokke. Als die wagen in orde is dan zou ik in jouw plaats niet meer twijfelen. DOEN ! [size=59:1zznyffg]En laat mij weten tegen wanneer ik mijne vuilbak moet binnen zetten[/size] 😆

Ik vind dat “pistache” interieur tot het unieke van de wagen behoren…het is immers officieel Porsche!!! Ofwel val je ervoor en neem je’m, ofwel laat je’m staan…maar ik zou het zeker niet laten overtrekken 😥

…mijn visie natuurlijk… 😉

Vraag eens na bij Martens in Helchteren.
                  Ik laat daar al jaren mijn dingen doen.
                  Ik zeg steeds , niet de goedkoopste maar wel de beste, doch als ik deze prijzen zie moet ik mijn spreuk toch ietsje bijstellen 😉

[quote=”911-lover”:3ehcmaea]6000€ 😯

Sorry , maar ik ben paf 😕 [/quote]

En ik nog paffer,Koen.

[quote=”Setakira”:27uuzjc1]Hmm Jokke, heb je daar iets te drinken aangeboden gekregen, zat misschien alcohol in, dan lijkt alles mooier na een tijdje 😉

En er is niets af te krijgen van de prijs? 4000€ bijvoorbeeld, dan moet je maar 2000 bijleggen voor “beter” interieur… Verkoper mag niet vergeten dat zo’n interieur voor de meesten de waarde doet dalen…[/quote]

Voor minder dan 58000 gaat hij niet weg.

6000€ 😯

Sorry , maar ik ben paf 😕

Hmm Jokke, heb je daar iets te drinken aangeboden gekregen, zat misschien alcohol in, dan lijkt alles mooier na een tijdje 😉

En er is niets af te krijgen van de prijs? 4000€ bijvoorbeeld, dan moet je maar 2000 bijleggen voor “beter” interieur… Verkoper mag niet vergeten dat zo’n interieur voor de meesten de waarde doet dalen…

[quote=”WB”:3lt77vxa]Hey Jokke, je kan je ook wel de vraag stellen of je wel heel het interieur in een ander kleurtje moet steken. Vb een volledig zwart stuur en zwarte pook en hier of daar nog wat meer zwarte accenten kunnen het groen misschien nog best doen meevallen. Kan zoiets niet met fotoshop geprobeerd worden (ken ik niks van hoor)?
                            Overigens anders ne prachtige auto vind ik….!
                            greez
                            Wim[/quote]

Alles wat groen is mag van mij weg,Wim.Tenminste wat autointerieur betreft.
                            Deze wagen is zo origineel gefabriceerd -groen interieur ,luchthappers in de zijflanken enz -op vraag van de klant.
                            Misschien went dat groen na een tijdje ❓ Bijna 2 uur ben ik daar geweest en op het moment dat ik vertrok was het lelijk groen precies al zo lelijk niet meer …………….of ben ik mezelf nu iets aan het wijsmaken?

WB

Hey Jokke, je kan je ook wel de vraag stellen of je wel heel het interieur in een ander kleurtje moet steken. Vb een volledig zwart stuur en zwarte pook en hier of daar nog wat meer zwarte accenten kunnen het groen misschien nog best doen meevallen. Kan zoiets niet met fotoshop geprobeerd worden (ken ik niks van hoor)?
                              Overigens anders ne prachtige auto vind ik….!
                              greez
                              Wim

Heb geinformeerd bij DeGeet in Bilzen.Kosten voor een nieuw (andere kleur) interieur 😮 ngeveer 6000,00 €.
                                De combinatie van de prijs en het feit dat ik die zwarte 993TT niet uit mijn hoofd kan zetten maakt mij 😥

Anoniem

[quote=”jokke”:mpmt7dgi]Op zwart,metallic of geen metallic, zie je altijd alles.Is er echt dan zo een verschil?[/quote]
                                  Op gewoon zwart zie je echt ALLES. Op metallic zwart zie je minder maar toch ook nog veel in vgl met andere kleuren. 3 jaar geleden, toen ik op zoek was naar m’n eerste Porsche, wou ik aanvankelijk absoluut een zwarte. Maar ik ben er toen wel snel van afgestapt, ik vind dat je er teveel op ziet.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 73)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.