993 TURBO

• Dit onderwerp bevat 73 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie
  • Ben vorige vrijdag naar deze zwarte beauty van 1997 -84000 km-gaan zien in Oostrozebeke.Staat al een tijdje te koop-1 jaar garantie.Hij is visueel echt prachtig,het enige wat mij al 3 maanden doet twijfelen is dat groen interieur.Enkel interieurkleur aanpassen lijkt mij wel belachelijk en waarschijnlijk ook belachelijk veel geld.De huidige eigenaar heeft hem 3 jaar in zijn bezit en 10.000 km gereden in die 3 jaar.Splinternieuwe S-spoiler vooraan wegens klein ongevalleke,S-uitlaten,de velgen zien eruit als nieuw……..
    Mijn madame vindt dat groen ook maar niks,dat is dus ook al geen stimulans voor aankoop.http://www.2dehands.be/porsche-993-bi-turbo-80-000-km-17108251.html?qq=993%

13 reacties aan het bekijken - 61 tot 73 (van in totaal 73)
    • idd, thanx Luke 🙂

[quote=”jokke”:1gplgjl2]Wie en waar is DeGeet,Seta?[/quote]

Ik vind niks mis aan dat interieur. Vind het zelfs exclusief.

[quote=”Setakira”:1sh4llxm]Hmmm, groen is inderdaad jammer, persoonlijk ben ik er niet voor, zelfs een blauw interieur schrok mij af in mijn zoektocht. Zelf zou ik verder kijken Jokke als je twijfelt. Je kan altijd wel eens vragen hoeveel het zou kosten om wagen volledig zwart te laten bekleden, dan heb je een idee, bij DeGeet bv doen ze alles (zetels, stuur dashboard, deuren enz….), ik denk hem even bellen en kan direkt een bedrag erop plakken

Zwart is zwarter dan metallic zwart, daarom heeft 993S voor zijn nieuwe turbo ook de zwarte lak gekozen. Op de Paasrit was er een (bijna) identieke 997 Turbo maar dan de metallic versie, er is wel een verschil, is iets minder donker. Maar nadeel kan misschien wel zijn dat je er meer vuil en stof opziet, en is metallic niet meer krasbestendig?

Misschien kan ook 993S zijn bevindingen al posten over zwarte lak? Wagen zal nu al wel paar keer gepoetst zijn 😉 [/quote]

Wie en waar is DeGeet,Seta?

Hmmm, groen is inderdaad jammer, persoonlijk ben ik er niet voor, zelfs een blauw interieur schrok mij af in mijn zoektocht. Zelf zou ik verder kijken Jokke als je twijfelt. Je kan altijd wel eens vragen hoeveel het zou kosten om wagen volledig zwart te laten bekleden, dan heb je een idee, bij DeGeet bv doen ze alles (zetels, stuur dashboard, deuren enz….), ik denk hem even bellen en kan direkt een bedrag erop plakken

Zwart is zwarter dan metallic zwart, daarom heeft 993S voor zijn nieuwe turbo ook de zwarte lak gekozen. Op de Paasrit was er een (bijna) identieke 997 Turbo maar dan de metallic versie, er is wel een verschil, is iets minder donker. Maar nadeel kan misschien wel zijn dat je er meer vuil en stof opziet, en is metallic niet meer krasbestendig?

Misschien kan ook 993S zijn bevindingen al posten over zwarte lak? Wagen zal nu al wel paar keer gepoetst zijn 😉

[quote=”chris_lbr”:3iwm999n]Bij mijn zoektocht ben ik deze ook tegengekomen. Let wel op want de kleur is zwart en niet metallic zwart zoals in de ad staat. Das de reden waarom ik er niet verder voor ben gegaan. Op gewoon zwart zie je nl. ALLES, krijg je alleen maar schoon als je hem poliert.
                En by the way, hij rijdt wel op naft, niet op diesel ! Knappe advertentie … 🙄 [/quote]

Op zwart,metallic of geen metallic, zie je altijd alles.Is er echt dan zo een verschil?

Anoniem

Bij mijn zoektocht ben ik deze ook tegengekomen. Let wel op want de kleur is zwart en niet metallic zwart zoals in de ad staat. Das de reden waarom ik er niet verder voor ben gegaan. Op gewoon zwart zie je nl. ALLES, krijg je alleen maar schoon als je hem poliert.
                  En by the way, hij rijdt wel op naft, niet op diesel ! Knappe advertentie … 🙄

mijne heeft juist het zelfde kleurtje vanbinnen ,wimbeldon green of ook wel scherwood green genoemd, meestal speciaal op aanvraag geplaatst de laatste 964 werks turbolook types hadden ook dit interieurtje als ik mij niet vergis

ken

knappe wagen en da groen heeft zeker iets, dat je niet iedere dag 😉
                      staat idd al ff te koop, natuurlijk wil iedereen geen groen interieur

[quote=”MichM3″:32w1xvma]ik vind het wel iets hebben…mij zou het ni storen…kijk, stel je bent op zoek naar een 993TT om intens van te genieten, kms mee af te malen en op 3 jaar af te schrijven dan is dit een mooi exemplaar (in orde, garantie en weinig km)…wil je daarentegen een 993TT om 5000km mee te bollen per jaar en over 2 jaar te verkopen in de hoop ni teveel geld te verliezen, hou dan je handen hiervan af want 9/10 mensen irriteren zich aan dat interieur…zelfs met zonnebril prikt het nog aan de ogen 8)

…mijn idee…maar ik vind het wel een mooie wagen!!![/quote]

Bedoeling is zeker niet van hem te verkopen na een paar jaar.Met de Porsche als tweede wagen doe ik zoveel kilometers niet.Toen ik mijn 993 kocht in 1997 dacht ik hem “nooit” te zullen verkopen omdat de 993 toch iets speciaal heeft wat de 996 mist (in mijn ogen)en de turbo heeft dat extrake nog meer……een breed achterste .Zelfs de 997 mist dat……don’t shoot me….Niks mis met de 997 uiteraard maar zo heeft ieder zijn smaak.

[quote=”Luke”:16ti46h5]sluit me volledig bij Mich aan….

die gaten is dat een optie of achteraf ‘gecreëerd” ?[/quote]

Niks achteraf,alles origineel.

sluit me volledig bij Mich aan….

die gaten is dat een optie of achteraf ‘gecreëerd” ?

ik vind het wel iets hebben…mij zou het ni storen…kijk, stel je bent op zoek naar een 993TT om intens van te genieten, kms mee af te malen en op 3 jaar af te schrijven dan is dit een mooi exemplaar (in orde, garantie en weinig km)…wil je daarentegen een 993TT om 5000km mee te bollen per jaar en over 2 jaar te verkopen in de hoop ni teveel geld te verliezen, hou dan je handen hiervan af want 9/10 mensen irriteren zich aan dat interieur…zelfs met zonnebril prikt het nog aan de ogen 8)

…mijn idee…maar ik vind het wel een mooie wagen!!!

13 reacties aan het bekijken - 61 tot 73 (van in totaal 73)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.