993 Turbo S ?

• Maker
    Discussie
  • Heb vandaag in Knokke deze tegengekomen.
    Maar ben niet zeker of het een Turbo S is of een Turbo omgebouwd naar een S… ❓ 😕
    (Want hij had maar 2 enkele pijpkes hangen.)

Samen met een 993 Turbo 😀

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Wouw!

Ongelooflijk knappe wagen.
      Mooi blauw!

Blijft mooi blauw 8)

Blijft een bijzondere uitvoering vind ik, dat blauw met die gele remklauwen… en nee, we gaan het niet over voetbal hebben 😉

Seinfelds ➡

Luchthappers voor, gele klauwen en gaten in de achterschermen 😉

Idd , de Turbo S had standaard keramische schijven .
              ik denk wel één van de eerste serie Porsches met dit soort remmerij

Anoniem

😆

Ok, dan had den deze mij dus bij men … 😀

nog iets leuks dat er vandaag was:

😈 😈 😈

Anoniem

Mooi omgebouwde 2/4S. Luchthappers zij zijn standaart op de S, ook de luchtinlaten voor ipv de mistlichten en gele remklauwen. Deze heeft rode.
                    En nog, 4 uitlaatpijpjes.

911_NL schrijft:

Kan ook een omgebouwde 2S of 4S zijn … of mss zelfs een SC 😛

Heeft de Turbo S (standaard) in geen luchthappers om de remmen te koelen aan de voorkant ❓ 💡

luchthappers en gele remklauwen denk ik

Kan ook een omgebouwde 2S of 4S zijn … of mss zelfs een SC 😛

Heeft de Turbo S (standaard) in geen luchthappers om de remmen te koelen aan de voorkant ❓ 💡

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.