993 turbo

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen 993 turbo

• Maker
    Discussie
  • Hoeveel fiscale PK is de 993 turbo? 😯 En een tweede vraagske:sommige 993 turbo’s die te koop staan worden omschreven als 993 biturbo of is dat nog een andere versie dan de “gewone” turbo?Ne mens zou beginnen twijfelen. 😆

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • schoon machien maar de lak ja 🙁

Schoon machien, alleen de voorspoiler is niet echt mijn ding.

Anoniem

Alleen de lak vind ik een dikke tegenvaller. Zwart maar geen metallic. Daar blijf je dus aan kuisen en zie je het minste krasje op.

hmmmm ja en er staat NATUURLIJK geen prijs bij, hm hm…

Prachtig geheel dat machien..

[quote=”chris_lbr”:3md9qk9d]Amai, zal wel een heel prijzig beestje zijn. Zou hem wel eens willen zien. Heb je soms foto’s ?[/quote]

Inderdaad,dat is het beestje.

ferme bak…hermens is paar honderd meter verder maar heb deze nog niet gezien, wel de ferrari’s die net binnen zijn…. 😉

Guy

Ik denk dat dit ’em is :

993 bij Hermens 8)

Anoniem

Amai, zal wel een heel prijzig beestje zijn. Zou hem wel eens willen zien. Heb je soms foto’s ?

Een 993 4S Lotech biturbo 550 pk 41000 km.Wat zou daar allemaal achter steken ❓ Ne 4S of ne turbo,of eerder een combinatie daarvan met nog wat speciallekes ❓
                        Te koop bij Hermens porsche in Veldwezelt.

Heb je die bij Crashcars zien staan ? 😉

993 turbo heeft zelfde fiscale PK als een 3600cc, 18 fisc pk.

En zoals Carrera 3,0 heeft gezegd: een 993 turbo is altijd met 2 turbo’s, tenzij die speciale 993 Cabrio’s, maar van die zijn er maar een 14 tal gebouwd.

Groeten,

😀

[quote=”cab ’88”:3r2ac95l]… ik zou een biturbo kopen als’k U was. 😆 [/quote]

Ik ook !! 😀

De 993 turbo werden voorzien van 2 KKK K-16 turboladers 8)

Anoniem

… ik zou een biturbo kopen als’k U was. 😆

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.