993 verzekering

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 993 verzekering

• Maker
    Discussie
  • Hallo heeft er iemand een gedacht hoeveel verzekering je op een 993moet betalen en op een 996 van 97’of98′ ❓

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • gewone rechtsbijstandsverzekering voor een 993 of 996 is volgens mij hetzelfde (is dat niet afhankelijk van de KWs met een maximum?)

Omnium of extra verzekeringen zal dan wel weer verschillen, alhoewel is een 996 wel meer waard dan een 993 😉

Ik ben op Ethias gevallen (kan met duurste voor gewone verzekering 200€ verschil uitmaken), ze zijn dus goedkoop en 2de wagen komt er volgend jaar bij dus extra goedkoop 😉 , maken zich niet teveel zorgen over je ouderdom (als je 26j bent mag je voor hun rijden met wat je wilt, bij andere verzekeraars kreeg ik op 30j leeftijd al van: een 993 op 30jarige leeftijd, neen dat is niet mogelijk bij ons zelfs al sta ik op MB 2 😕 ) en ik kan als ik wil nog een deel van de verzekering recupereren als ik wagen tijdens winter op stal zou zetten…

Gewoon eens naar hun site surfen en alles eens ingeven, dan zie je direkt wat ze voorstellen.
      offerte berekenen

[quote=”AutosDekens”:bj0s26f4]Is inderdaad voor iedereen verschillend…

Dit zijn dingen die je gewoon aan je makelaar moet vragen![/quote]

Dat is ook zo en als je een goede makelaar hebt dan zal die wel eens iets doen aan de prijs.

Is inderdaad voor iedereen verschillend…

Dit zijn dingen die je gewoon aan je makelaar moet vragen!

[quote=”benny”:2nhmue7g]Hallo heeft er iemand een gedacht hoeveel verzekering je op een 993moet betalen en op een 996 van 97’of98′ ❓ [/quote]

De prijs van een verzekering is echter niet overal dezelfde. Neem nu in mijn geval ik betaal momenteel voor een 3.2 280 euro per jaar en er zijn mensen die daar voor zelf als tweede wagen 800 euro moeten betalen.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.