- Dit onderwerp bevat 34 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
13 juni 2015 om 14:39
Enkele maanden geleden kwamen de eerste GT4 foto’s op het web. Oh wat was dat een mooi ding.
Vorige week passeerde ik bij RS Motors te Ingelmunster en daar stond ze te blinken… een grijze GT4… toch maar eventjes
gestopt en oh ja, nog mooier in ‘t echt dan op foto :-). Stilletjesaan de vrouw deze week overtuigd dat het mooi wagentje is en misschien wel eens de moeite om te gaan bekijken. Onverwacht zei ze (als ferme GT3 tegenstander… te spartaans, te veel rolkooien, te veel spoiler,… :-/) ok, ik ben mee.Alzo op pad gegaan en zeer goed en vriendelijk ontvangen geweest bij RS Motors, veel uitleg gekregen en een kort testritje gedaan.
Meer kan je niet verwachten van een (nieuwe) Porsche. Snel, super grip, prachtig geluid… Geen enkele negatieve opmerking van mijn kant maar nu komt de kat op de koord… Zou ik hiervoor mijn 993 cabrio inwisselen… ?? :-/ Momenteel zijn de financiën zo dat er niet zomaar een GT4 kan bijkomen dus de 993 inleveren zou noodzakelijk zijn… Ok, de wagens zijn niet te vergelijken maar toch wil ik de afweging voor mezelf maken welke wagen me meer voldoening zou geven… de uitstraling en charmes van de oudere dame of de het geweld van een jong ding … Ooh god, waarom ben ik gewoon niet 100.000 euro rijker ?! :-/
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.