993TT herspuiten in een andere kleur

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 993TT herspuiten in een andere kleur

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik zit met een vraag. Ik heb al een paar keer mogen verstaan dat door het herspuiten van een P, in de originele kleur of een andere kleur, de wagen in waarde zou doen dalen.

De ene zegt dat dat zo is, de andere niet. Ik zou graag willen weten wat men in het algemeen hierover denkt. Daarom een polleke gelanceerd.

Ik begin er nl. over te denken om mij een 993TT aan te schaffen waarvan ik zeker weet dat de wagen perfect is (motorisch, ongevalvrij, enz…) maar waarvan de kleur mij niet aanstaat. Met de bedoeling uiteraard om hem KOMPLEET te laten (binnen en buiten) in de kleur die ik wens.

Tipje van de sluier : ik zou hem in métallic geel (geen speedgeel) willen laten zetten.

Ben benieuwd naar de reacties…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
    • ken

ziet er zeker goed uit in het wit 😈

Misschien eens naar de VS gaan ?

Prachtig toch in het wit!

Klikkerdeklik

Klikkerdeklik

Anoniem

[quote=”930 lover”:2ofc34lf]Luxe-probleem 😉 [/quote]

Als ge [size=200:2ofc34lf]DA[/size] maar weet… 😕

[quote=”993S”:5bgqx4ss][quote=”chris_lbr”:5bgqx4ss]
              DUS DUS DUS… ik ben op zoek naar eentje in de volgende kleuren :

– arena-rood
              – viola
              – donkerblauw (bestaan er verschillende in)

Tja… niet makkelijk om nen deftige te vinden hé…

Maar geduld loont.[/quote]

Goed om te weten , als ik iets tegenkom dan post ik het hier.
              En ja , hopelijk wordt geduld beloond he , ik zit met hetzelfde “probleem” om ‘mijn’ Targa 964 te vinden.[/quote]

Luxe-probleem 😉

[quote=”chris_lbr”:6g6gkl2u]

– arena-rood
                – viola

Maar geduld loont.[/quote]

Goed om te weten , als ik iets tegenkom dan post ik het hier.
                En ja , hopelijk wordt geduld beloond he , ik zit met hetzelfde “probleem” om ‘mijn’ Targa 964 te vinden.

Anoniem

Die eerste van 90K is idd een ietsje te veel voor mij budget. En de 2de, die staat al een eeuwigheid te koop. Komt m.i. omdat het geen origineel P-geel is maar Ferrari-geel of zo.

Maarre… ff voor alle duidelijkheid… ik ben NIET MEER op zoek naar ne gele. Ik had deze topic opgestart om te peilen naar het al dan niet te laten herspuiten in METALLIC geel. De poll heeft mijn eigen gevoel goed bevestigd, nl. dat het herspuiten in de originele kleur OK is maar niet in een andere kleur en zeker niet in een niet-P kleur.

– arena-rood
                  – viola

Maar geduld loont.

Hier nog ne gele , veel goedkoper 😉
                    Maar vrees dat de rest ook wat minder zal zijn :

klik mij

is inderdaad wel niet mis maar ik hou het graag origineel 🙂

[quote=”Setakira”:3ti8fcqm]is dat stuur normaal?[/quote]

Is een redelijk populaire mod op een 993.
                        In de adv. staat wel dat het originele stuur erbij is.

Mooi! mooi!

Dju, waar heb ik die grote zak met geld nu toch gelaten ?

996 stuur

is dat stuur normaal?

Inderdaad,moet mijn mening herzien.

Idd zéér grave en ik denk ook gave wagen !

Leder is toch als nieuw ?

[quote=”jokke”:35rscv3p][quote=”993S”:35rscv3p]STOP DE PERS !!!
                                    Hier is em Chris :
                                    http://mall.rennlist.com/scripts/featur … =retrieval [/quote]

Volgens het zitvlak van de zetels lijkt het meer op 78000 miles ipv 7800 miles. 🙄 [/quote]

Hé ??? Wat bedoel je daarmee ? Das raf leder en lijkt nieuw.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.