996 4s

• Maker
    Discussie

• Stany
    Deelnemer

hallo
      ben op zoek naar een porsche 996 4s (na lang twijfelen tussen deze en een Ferrari360), liefst zwart met max 100000km
      als er iemand eentje weet staan hoor ik het graag

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Die prijzen onder de 30000 euro is toch wel echt scherp voor een Porsche .
        Als ik dan een 4s voor 39000 of 44000 euro zie staan dan koop ik toch een recentere 997 met iets meer km .

Hier staan dus 2 heel erg mooie en goede 996 4S -jes te koop voor ‘geen geld’…
          😯

Ik heb ook nog een 996 4S ergens in een donkere hoek van de garage staan. Donkerblauw en wel met 151.000 km op de teller. Voor 25000 euro alles in mag hij weg. Hij staat daar toch maar te staan.

[quote=”boxster-spyder-droom” post=102386]denk da het een donkerblauwe is???? ;-([/quote]

Ja, maar in mijn fantasie mat zwart gewrapped met glans striping over de lengte. 8)

Kan ik alleen maar beamen 😉 :engeltje:

[attachment]DSC00833.JPG[/attachment]

En gratis oranje velgen erbij :mrgreen: :happy: (moet wel toegeven dat ze mooi zijn :first: )

Of deze voor 29.000 Euro :first:

Mét winterbanden en velgen

Volledig Porsche onderhouden en nét ingereden op 196.000 kms :respect2: 8)

Hier eentje met 77.000 km wel zilver

en 79000 km ook zilver

of een tiptronic met 37000 km ook zilver, aantrekkelijke prijs en dan zwart wrappen 😉

denk da het een donkerblauwe is???? ;-(

Bij Van Beurden staat een zwarte met zeeeer weinig km’s in nieuwstaat.

Als je van uw 1 een 2 maakt kan ik u helpen 😉

Een 360 Modena ook niet mis hoor. Wel iets hoger in prijsklase dan en 4S.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.