996 4S

• Maker
    Discussie

• Quinten
    Deelnemer

Ha de mannen… en vrouwen …

Moet ik me echt voorstellen als nieuwkomer ? … zo belangrijk ben ik niet…
      Ik ben Quinten, 14 jaar, en heb mijn ma en pa eindelijk kunnen overtuigen een Porsche te kopen.
      Het is een 996 4S geworden.
      Eigenlijk hebben we er ondertussen 2, Porsches, maar die tweede, daar durf ik niet veel over te zeggen.

P1060369.jpg

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • welkom hier Quinten!
        we kunnen hier nog wel wat jong bloed gebruiken tussen de gemiddelde P rijders die vol in de midlife crisis zitten :mrgreen: .
        nu maak je ons idd wel heel nieuwsgierig want ik ken eigenlijk geen enkele porsche waarover schaamte nodig is?

als het een dure is, zet dan de foto’s hier maar met onleesbare NR-plaat. is hij oud, wat gekreukeld of verroest, daar hebben we hier al wat ervaring mee, …
        je pa (of ma) lijkt me wel een toffe peer als je met zo’n 4S dikbil mee mag rijden :respect2: en tot slot heeft Wim overschot van gelijk wanneer die je vriendelijk vraagt om je FF voor te stellen. zo hoort het en dat ga je nog leren zodra er vriend(innet)jes aan te pas komen.

Wim

Als je ergens nieuw komt is het wel zo leuk om je even voor te stellen, al is dat bij de jeugd niet meer zo belangrijk.

Maar ik hecht nog aan waardes en normen, dus………….. :what: 😉
          Maar leuk dat je op het forum komt Quinten :up:

En wat is er met de andere aan de hand dan, omdat je daar niet veel over kwijt wilt. :popcorn:

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.