996 4S op 19" HAMANN velgen

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 996 4S op 19" HAMANN velgen

• Maker
    Discussie
  • De velgen zijn dus gekocht (weer een set erbij zei mijn vrouw 😆 )
    Het zijn dus de 19″ van HAMANN geworden.

Velgen vooraan : 9,0 x 19 ET 44 met yokohama banden 235/35 ZR19 en velgen achteraan : 12,0 x 19 ET 44 met yokohama banden 315/25 ZR19
    De eerste foto’s (de bouten moeten nog wel terug zwart gespoten worden, ofwel afschuren en blanke kleur) :

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
    • Thanks 😉

Juist dus de definitieve rekening in de bus gehad en mijn raming klopte. Een dikke enveloppe met 4 bladzijden onderdelen en werkuren.
      Pak eurookes. Normaal dat de wagen helemaal anders rijdt, precies ne’n halve wagen vervangen 😆
      (dat zijn dus 500 GSM’s extra verkopen 🙄 of een paar boomkarrekes meer in elkaar steken :mrgreen: )

Schitterende 4S 🙂

Wagen op logement bij Verellen gedaan en gisterenavond terug gaan halen. Groot onderhoud 120.000 kilometer en nieuw remmen + schijven en nog wat prullaria. En telkens verbaast het mij hoe een wagen anders rijdt na de nodige vervangingen van vloeistoffen en dergelijke. Draait terug veel mooier, versnellingen gaan terug soepel, en heeft precies terug wat meer PK’s die verloren waren gegaan? In ieder geval 100% tevreden van hun service (en nog een prachtig compliment over de wagen gekregen). De rekening is wel tweemaal slikken :mrgreen:

Nu hopelijk zorgvrij rijden gedurende de volgende 20.000 kilometer. Anders schaf ik mij de nieuwe cayenne diesel aan 😆

Wim

Zeer mooie wieltjes 8) staat zeer goed.
            Alleen jammer van de pech.
            Maar nu de center caps nog even met punt naar ventiel laten wijzen, en slot bout daarboven. 💡 😉

ken

eind goed al goed dus 😉 )
              gelukkig maar

ahzo is het aan het kriebelen 😉 )

Nieuwe velgen zijn gisteren uit Duitsland geleverd en liggen al bij de bandenboer voor banden op te leggen. Tegen deze avond zijn ze klaar om terug te monteren. Gisteren nog telefoon van de verzekering gehad, als ik alle facturen binnen breng gaan deze uitbetaald worden. Dus 2 nieuwe velgen + één achterband (die stond plat maar is niets aan. Uit veiligheidsreden maant de verzekering aan die toch te vervangen). Ook maar ineens twee extra buitenringen van de velgen besteld (kreeg ze ook aan -50%). Dan heb ik ineens een reserve voor- en achtervelg 😆

En van HAMANN te horen gekregen dat de velgen ook perfect passen op een 997 4S/turbo 😀 roll:

ken

kl*te natuurlijk met al die putten in de baan….

idd dat klopt, via die pv zou je de schade moete kunnen terugtrekken.

Ik ben deze morgen bij de politie geweest om een vaststelling te laten doen en klacht neer te leggen. Volgens de makelaar is dit de normale procedure? En wat zeiden die mannen? “Ge zijt niet de’n eerste die daar stukken rijdt”. De gemeente Rotselaar betaald liever alle brokken die daar gemaakt worden uit dan te herstellen 🙄 . Volgens hun zouden er al een paar schadegevallen uitbetaald zijn en dit enkel op basis van de vaststelling en de offerte van herstelling.

We zullen wel zien. De twee velgen zijn al besteld en juist overgeschreven naar HAMANN. Eind volgende week zitten ze al terug onde de P 😉

En hopen dat daar dan iets van komt .
                      Ik vrees ervoor .
                      Ik ken nog een paar mensen die schade door slechte wegen hebben opgelopen en desondanks een advocaat , een goed dossier en getuigenissen nooit één cent gezien hebben .

Slechte donderdagavond gehad. Door het slechte weer en al het zout komen spontaan putten in de wegen. En gisterenavond een put die er voorheen nog niet lag. Gevolg : twee velgen voor de vuilbak. De voorste velg is nog te herstellen (lichte borduurschade op de zijkant) maar de achterste velg is niet meer te herstellen. Ondanks het meerdelige velgen zijn zijn de ringen blijkbaar niet apart te verkrijgen? Na een tiental mails en een paar telefoons met HAMANN Duitsland zijn we overeengekomen dat ze twee nieuwe velgen opsturen tegen een “menselijke” prijs.

Toch maar even bij de verzekering gehoord en volgens hem kunnen ze dat verhalen op de provincie (was een provincieweg). Hij ging vandaag of morgenvroeg foto’s nemen en een dossier samenstellen. Daarna was het een zaak voor de rechtsbijstand. Ook een geluk is dat de persoon achter mij zijn telefoonnummer heeft gegeven en dat hij desnoods dit wel op papier wil zetten? En wie weet recupereren we nog een groot gedeelte? Baat het niet, het schaadt ook niet 😆

Zeer mooi 😯

DIK DIK DIK

als ik een 996 4s haal weet ik wat ik er onder ga gooien :mrgreen:

Allebei knap 🙂 mrgreen:

Dus moet ik dringend weer eens een nieuwe GSM gaan kopen 🙂 )
                              en vooral veeeeeeel assistentie nodig hebben 🙂 )

[quote=”013amc”:ofrijslp]KNAP !!!!
                                Nu nog foto’s met die mooie knappe jongedame waarvan sprake erbij en ‘t plaatje is compleet 😛 lol: [/quote]

Zondag bij Lamborghini mijn ogen de kost gegeven en wat aan het wegdromen geweest 😳
                                En een mooie foto door Dennis genomen :

Aja de jongedame was er ook bij (hier even met een stom SAMSUNGdinges op haar hoofd 😆 ) :

Weet het Koen, ik ben er ook nog lang niet uit !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.