996 4S Tiptronic 3.6 verkopen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 996 4S Tiptronic 3.6 verkopen

• Maker
    Discussie
  • Ik ben van plan mijn 996 te verkopen, maar wil vermijden dat er via Autoscout, Koopjeskrant, … een aantal fake personen of andere kwieten mij bestoken met zogenaamde interesse.
    Iemand ideeën om dit veiliger te doen (buiten de Porsche Centres) of andere betrouwbare kopers te vinden? Liefst omgeving Brussel.
    Korte samenvatting:3.6, 2003, 135000 Km, nieuwe amortisseurs, nieuwe batterij, nieuwe bobijnen, goede banden, nooit problemen mee gehad, lederen interieur, Bose.
    Reden verkoop: te weinig tijd om er regelmatig mee te rijden en dus zonde om hem in de garage te laten staan.
    Alvast bedankt!
    Michel

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Mijn 1998 996 (3.4L) valt in België onder euronorm 2 en in Duitsland onder 4 (begrijpe wie begrijpe kan).
      Jaarlijkse taks is voor die van mij net geen 2300 euro, inschrijven is ook zoiets. (november 2022)
      Verzekeren mag je rekenen op een dikke 600/jaar (valt al onder youngtimer bij de verzekeraars.

Iets wat je wel moet incalculeren bij aankoop van zo’n auto.

Bovenstaande ter info, succes met de verkoop!

0

Ongeveer 2250 € gemiddeld

Maand en jaartal nodig
        Euronorm 4 of 3
        CO2 uitstoot geg

In simulatie belastingstool voor vlaanderen kan je juist berekenen

0

Ongeveer 2250 € gemiddeld

Maand en jaartal nodig
          Euronorm 4 of 3
          CO2 uitstoot geg

In simulatie belastingstool voor vlaanderen kan je juist berekenen

0

enig idee wat biv en wegentaks voor zo ene nog is?

0

Graag nog even uw vraag- of richtprijs vermelden.

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.