996 – 911 sc

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 996 – 911 sc

• Maker
    Discussie
  • hallo,

Ik ben op zoek naar:
    – 996: kleur zwart of grijs, handgeschakeld, en liefst geen bruin interieur
    – 911sc: kleur zwart, grijs of rood, en aantoonbaar onderhoudshistoriek van de laatste jaren.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Vraagprijs : 40.000 euro
      Taxatierapport bevestigt die waarde.

Vraagprijs of richtprijs vermelden is hier verplicht !

Hallo, indien je nog op zoek ben naar een 996 : ik overweeg mijn 4S te verkopen.
          Is een zwarte met zwart interieur. Originele lak (nooit herspoten), volledige onderhoudshistoriek aanwezig.
          Kmstand : 117.000 km
          Vraagprijs : 40.000 euro (Taxatierapport bevestigt die waarde.)
          Indien meer info gewenst, stuur maar een PM.

IMG_2705.JPG

uit een andere topic van hem kan ik afleiden dat het of/of wordt, heeft ze allebei al gehad dus kent ze beiden om mee te :driver:

iemand van het forum verkoopt zijn sc, einen weinrote en die is alvast een mooie verschijning en in topstaat, heb hem een tijd terug zelf gezien bij Serge in Merchtem :lekker:

Ik neem aan dat je een 996 EN een 911 SC zoekt ?

Voor OF vind ik de verschillen tussen beide auto.s erg groot 😯 :think:

Mijn 996 4S staat te koop, hij voldoet alvast aan jouw hierboven opgesomde vereisten. Het topic dat ik hierover aanmaakte:
                https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop/127486-911-996-4s

Bij interesse stuur je maar een PB.
                Richtprijs werd intussen aangepast naar €36500, maar is enigszins nog te bespreken naast het voertuig :salut:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.