996 cabrio te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 996 cabrio te koop

• Maker
    Discussie

• PM
    Deelnemer

Heren,

bij deze laat ik weten dat ik mijn 996 misschien verkoop. (als ik de juiste prijs krijg 😉 ) We hebben iets anders op het oog , maar ik heb helaas geen plaats in de garage om er twee te stallen. :bounce:

Mochten er liefhebbers zijn, stuur maar PB!

IMG_1122.JPG

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • PM

Hier mag een slotje op. De wagen is verkocht. Toch met gemengde gevoelens. 😥 De zoektocht naar een 4s kan beginnen! (of is al een beetje bezig 😀 )

Wim

:up: :up:

PM

Gereserveerd! Nu nog hopen op een correcte afhandeling.

Wim

Op verzoek van topic starter terug open, en weer in de verkoop.

PM

hier mag een slotje op! Ik verkoop de wagen niet. ik rij er te graag mee en hij is in top staat. :driver: Als het zo ver komt dat die andere te koop komt dan zien we wel hoe we het parking probleem oplossen. :salut:

PM

er komt begin volgend jaar een 997 cabrio op de markt van een kennis. Leuke auto van de eerste eigenaar met niet veel km’s. We zien wel.. :popcorn:

PM, wat heb je mss op het oog? Heb indertijd je lange zoektocht gevolgd naar een 996 en was een mooi verhaal :up:
                    succes met de verkoop, hij ziet er zeker knap uit en hopelijk krijg je je prijs hé

PM

Kleine moeite 😉 . Foto’s stonden er eerst niet bij wegens te groot. 😐

Wim

@PM, bedankt voor de verdere info. :up:

PM

vraagprijs 25.500, bouwjaar 2001, 121.000 km, 3.4, automaat, ongevalvrij. Alle papieren, sleutels en hard top aanwezig. Alle keuringen toegestaan.
                          IMG_1123.JPG

IMG_1124.JPG

IMG_1125.JPG

IMG_1352[1].jpg

Wim

Art. van forum regels.
                            5. Te Koop-Gezocht :
                            Verkoop je of zoek je iets gelijkaardigs dan iemand anders, start dan een eigen topic en prijs je eigen waar niet aan in andermans topic.
                            Bij verkoop een uitgebreide beschrijving van te verkopen auto of artikelen, en voorzien van foto’s en een vraagprijs.

Graag u verkoop topic aanvullen met meer info over de Porsche en vraagprijs toevoegen. 💡
                            Dus even volgens forumregels, en misschien ook wat meer foto’s van de ins en outs van de Porsche.
                            Zal de verkoop dan waarschijnlijk stimuleren.

Succes verder met de verkoop.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.