996 carrera 4. Manueel geschakeld.

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 996 carrera 4. Manueel geschakeld.

• Maker
    Discussie

• roy

Zo verkoop ik mijn Porsche 996 carrera 4.

221kw/300pk
      166.000km
      1e inschrijving: 04/01/2001
      prijs: 19.999 euro

*Onderhoudshistoriek bij Porsche
      *Rookvrij
      *Ongevalvrij
      *3 sleutels
      *ABS
      *Lederen interieur
      *Automatische airco
      *Xenonverlichting
      *Elektrisch verstelbare spiegels
      *Verwarmde spiegels
      *Navigatiesysteem
      *Handsfree bellen
      *GT3 sportinterieur
      *CD-lader
      *Enz.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Het paard blijft op stal , WK heeft voorrang 😀 😀

Het is de bedoeling om dit forum duidelijk en overzichtelijk te hebben en te houden.
          Beeld je in dat je deze topic opent over enige tijd. De auto is verkocht, de link is dood en die informatie dus niet meer beschikbaar.
          Je gaat toch ook je auto niet te koop zetten op outoscout en nadien op m0bile een link plaatsen naar die eerste website ?!
          Met dat verschil dat je na verkoop die verkoopadvertenties verwijdert op zoekertjeswebsites maar hier blijft alles ten allen tijde staan.
          Je adverteert je auto hier onder liefhebbers en daar moet je dan enige moeite voor doen.

Er zijn in het verleden al discussies geweest over dode links. Goed doen voor iedereen lukt nergens en nooit.
          En medeforummers … hold your horses. Dit is een verkooptopic en daarin willen we geen vervuiling. Die discussie hebben we ook al eens gehad.

Het is de bedoeling om dit forum duidelijk en overzichtelijk te hebben en te houden.
            Beeld je in dat je deze topic opent over enige tijd. De auto is verkocht, de link is dood en die informatie dus niet meer beschikbaar.
            Je gaat toch ook je auto niet te koop zetten op outoscout en nadien op m0bile een link plaatsen naar die eerste website ?!
            Met dat verschil dat je na verkoop die verkoopadvertenties verwijdert op zoekertjeswebsites maar hier blijft alles ten allen tijde staan.
            Je adverteert je auto hier onder liefhebbers en daar moet je dan enige moeite voor doen.

Er zijn in het verleden al discussies geweest over dode links. Goed doen voor iedereen lukt nergens en nooit.
            En forummers … hold your horses. Dit is een verkooptopic en daarin willen we geen vervuiling. Die discussie hebben we ook al eens gehad.

Ik denk dat je hier eerst een aparte advertentie moet maken met prijs en foto’s
              Niet direct een link naar autoscout of andere sites

Alhoewel ; neem eens een kijkje bij te koop en Porsche 928 S4 ; ik zie zelfs foto’s van de auto rechtstreeks printscreen van auto scout

De ene Mod hier is al wat strenger dan de andere , maar voor de rest zijn ze wel ok :up:

roy

dit staat er :
                – Advertenties met alleen links naar andere sites, zijn niet toegestaan en worden verwijderd

Dus versta niet wat ik mis doe door de link er nog bij te zetten, denk dat mijn tekst wel groot genoeg is.
                Was gewoon voor de foto’s dat ik de link er bij zet.

Zal wel aan mij liggen zeker …

Begrijp niet waarom de link werd verwijderd hier ? raar :think:

roy

Edit MOD: link verwijderd conform de forumregels

Dit is het autoscout zoekertje

Succes met de verkoop! ziet er netjes uit op de ene foto :up: ,
                      De andere foto’s kan ik niet openen 8)

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.