996 jubileumuitgave

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 996 jubileumuitgave

• Maker
    Discussie

• vennekes
    Deelnemer

heeft iemand idee of de 996 jubileumuitgave 4-wielaandrijving heeft?
      Dit vind ik niet terug; hij heeft wel model van 4S maar motor weet ik niet.
      Hoe zit het met die restwaarde?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • wie de nieuwe ‘guide d’achat’ van Flat Six voor 2010 heeft gekocht, zal kunnen vaststellen hebben dat de 996 jubileumuitgave wel degelijk wederom als een 4-wielaangedreven model beschreven staat! Dus ofwel is er een verschil tussen Franse versies en anderen? Ofwel klopt de info die sommigen hier gekregen hadden (“altijd 2-wiel aangedreven”) niet…

Denis heeft gelijk. We hebben er ooit eentje nieuw aangeboden gekregen aan -30% (weet je nog?)

hier een link voor u , daar staat alles netjes uitgelegd

http://www.etusivu.info/Porsche-911-Car … ersary.htm

[quote=”vennekes”:20whs8us]
              Raar.[/quote]

Niet raar , hoe verder in de tijd hoe meer dingen ‘veranderen’ (lees men weet het niet maar men zegt het alsof het gedrukt staat) 😉
              Uw andere informatie is correct. 2wd met X51.
              Is trouwens een gewone carrosserie , geen 4S model.
              Er zijn 1963 van gemaakt en dat model heeft toen enorm slecht verkocht. Dealers zijn daar jaren mee blijven zitten (Duitsland) en heb nieuwe auto’s aan zeer lage prijzen weten verkopen.
              Koop hem als hij iets speciaals is voor u maar niet als investering. Een 996 4S zal op termijn meer waard zijn volgens mij. (zelfde km’s en toestand uiteraard)

Er staat deze maand (September) een gans artikel van enkele pagina’s in de Flat6 over de 996 jubileum.
                Misschien kan je hem nog ergens op de kop tikken…

Uiteraard is het wel een magazine in het Frans.

Greetz,

Plumber

Ik had bij iemand anders ook geïnformeerd en die wist me het volgende te antwoorden op mijn vraag of het 4-wielaandrijving was.
                  Neen altijd 2 wiel met x51 tuning.
                  Raar.

is 4-wielaangedreven. Krijgt in de lijsten ook een iets hogere tweedehandswaarde toegekend, aangezien het een genummerd model is (al is hij naar het schijnt niet zo gewild als sommige andere beperkte reeksen). Een andere reden waarom de 2ehandsprijzen soms iets hoger zijn is omdat ze doorgaans wat minder kilometers gelopen hebben dan de 996’s die voor dagelijks gebruik gekocht werden…

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.