996 manueel 4S

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 996 manueel 4S

• Maker
    Discussie
  • http://www.kapaza.be/nl/porsche/996-4s-manueel—90616266.htm

Hier kan je de foto’s terugvinden. Wagen heeft 170000km en is van 04/2002. Heeft buiten plaatsen nieuwe zomerbanden en evt frontlip te herstellen of te vervangen (is gebarsten)geen kosten te voorzien. Alles is reeds gedaan 🙂

De wagen gaat weg wegens nieuwe hobby van de zoon(karting). Voor mij is de wagen een DD en ik heb nu eentje nodig met een trekhaak. Zie het niet zitten om deze hierop te installeren. Dus een zoektocht gestart en nu gaat het tussen cayenne, RR sport, Q7 of X5.

Prijs forum 22500€.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Wim

Gefeliciteerd met de verkoop, en op verzoek *slotje

0

Hebt ge hem gekocht Philip?

0
        PDS

@Gummy je hebt een mooi voorstel he :up:

0

Particulier. 22000€ zo meenemen. Duur jaar geweest maar ben tevreden. Kunnen nu voor de andere gaan maar hoe meer garages ik instap hoe meer ik twijfel aan de volgende…. teveel keuze

0

wow…dat was snel. Particulier of zien we’m over 2 dagen op Kapaza ?

0

Mag slotje op. Wagen is verkocht.
                Zalig kerstfeest 😀

0

Nee hoor staat hier nog 🙂
                  Maar binnen de week moet hij weg zijn anders laat ik hem over aan een of andere handelaar. Die zijn er genoeg maar die bieden ietske minder. Het is enkel, ik heb een mooie Range Rover sport gezien die ik absoluut wil en dan gaat het snel he 😀

0
                  ken

Ik ben er bijna 100% zeker van dat deze wagen momenteel een van de beste aankopen is wat er nu te koop staat van 996 4s
                    Is ondertussen mss al verkocht?

0
                    PDS

Je hebt pm ! :think:

0

Goh, als ik mijn A5 nu eens wegdoe….dan zou ik deze als DD kunnen rijden…hmmmm…. ( vrouw zegt : zijt gij zot ofwa ?! ) Sorry…. maar ik verspreid het nieuws hier op’t werk wel, aangezien “wat de ene koopt wil de ander ook hebben” en er best wat Porsche liefhebbers zijn hier. Zeker voor die prijs…

aankoopkeuring geen probleem, neem ik aan ?

0
                        PDS

Welke daily heb je gekocht ? 😉

0

Aangezien dat ik mijn nieuw voiture al gevonden heb mag de wagen buiten. Diegene die hem zo komt halen mag hem hebben voor 21500€.

0
                            PDS

Ik zal hem nog eens onder de aandacht brengen !

Volgens mij een correcte prijs en vermits er veel op zoek zijn ….. :engeltje:

0

@OscarTango De wagen heeft een ingevuld onderhoudsboek tot… moet ik nog is naar kijken. De laatste 20000km zijn facturen van. Ik heb de wagen nu zelf een jaar en half ongeveer en heb voor een 10000€ facturen liggen.

@Ive
                                thx

0
                                Ive

Ziet er mooie wagen uit.
                                  Succes met de verkoop.
                                  PS: Zalige kleur, wat anders dan zwart of zilver

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.