996 met 97000 km voor 18000

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 996 met 97000 km voor 18000

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
    • fdeville schrijft:

      Hmmm…ik vrees dat de “kenners” zullen blijven denken dat de 3.4 slechte motoren zijn, net als veel “kenners” vinden dat een 924 geen Porsche is enz enz…
      Enfin, die mythe is natuurlijk goed voor de potentiele kopers en slecht voor de verkopers.

      Laat nu net de nieuwe 991 gaan uitkomen met een 3.4 motor erin gelepeld … als dat maar goed komt met de verkoopcijfers !

      Anoniem

        Hmmm…dat is wat kort door de bocht hoor (zelfs met een Porsche 😆 ).
        Intussen – en het is al 100’en keren gezegd en geschreven, niet alleen hier – zijn de slechte exemplaren er uit en mag je gerust zijn van een 996 3.4 met 100.000 km’s hoor. Maar ik vrees dat de “kenners” zullen blijven denken dat het slechte motoren zijn, net als veel “kenners” vinden dat een 924 geen Porsche is enz enz…
        Enfin, die mythe is natuurlijk goed voor de potentiele kopers en slecht voor de verkopers.

          …na wat ik allemaal gelezen heb en te koop zien staan heb,zou ik van een 3.4 afblijven…
          Pascal911.

          Anoniem

            Mocht het goedkoop en snel op te lossen zijn dan zullen ze dat zelf wel al gedaan hebben.
            Maar, gaan kijken kost geen geld 😉

              @ Reys: Tja wachten is nooit mijn sterk punt geweest. Ik heb altijd gezegd: “Voor mij een Porsche voor mijn 30” dus ik heb inderdaad nog wel een jaar om er 1 te vinden :).

              @ fdeville: Inderdaad dus er scheelt iets aan. De vraag blijft natuurlijk wat en is het snel en relatief goedkoop op te lossen.

              Ik zal eens proberen langs te rijden om een eerste blik te werpen en dan zien we wel. Als er experts in de buurt wonen die hun mening kunnen en willen geven zijn ze natuurlijk altijd welkom 😉

              Anoniem

                Ik vraag me dan toch altijd af wat de echte reden is waarom ze niet naar de keuring willen gaan. Die wagens gaan toch eerder naar de 25.000 euro, dus die laat zomaar 7.000 euro liggen omdat hij niet naar de keuring wil ? Hmmm….

                Anoniem

                  Zou je dan niet beter even op je tanden bijten tot het je beter uitkomt?
                  Is maar luidop denken hoor, ‘k zou het er ook ferm lastig mee hebben ( zot van worden eigenlijk 👿 )

                    Ik heb net even gebeld en deze is blijkbaar zonder garantie en zonder keuring (het zal dus een particuliere wagen zijn).
                    Dit zegt al wel veel maar ik moet toch toegeven dat ik toch nog geïnteresserd ben… iemand met technische kennis van op het forum die een mede porsche fanaat even wil bijstaan om deze even onder te loep te nemen?

                    BTW reden dat ik nu even budgettair moet aankopen ipv mijn vooropgestelde 996 targa / 4s / turbo is omdat ze tegen mijn vrouwke haar auto hebben gereden. We hebben dan ook net een nieuwe Alfa 159 besteld… prioriteit in het leven blijft het vrouwke gelukkig houden hé 😉

                    Thanks

                      Tja, als je een 3,4 verkoopt aan een officiële dealer, dan krijg je 10k
                      Dan zetten ze hem in orde en nog wat marge erbovenop.
                      Deze kan een dure grap kosten.

                        is inderdaad een 3.4, maar blijft een scherpe prijs

                          …volgens mij kost hij 18000 omdat het mss een 3.4 is,of zit
                          ik er totaal naast?
                          Grtz pascal911

                            lach maar … in mijn goldwing van ’82 was meer bagageruimte dan in mijn porsche 😆 😆 😆

                            ding woog wel meer dan 400kg en heb hem dan maar weggedaan omdat die van de verzekeringen te veel begon te verdienen aan mij 😛

                              dat is waarschijnlijk toch een stapje te ver 🙂

                                zwijgt stil, of we eindigen nog allemaal in zo’n Goldwing met verwarmde zeteltjes, discobar en sauna met whirlpool… 😉

                                  als je het niet nodig hebt (financieel dan)
                                  gewoon laten staan, je kan er altijd eens op rijden als je zin/tijd hebt…

                                  okee, kost geld, in orde houden, inschrijving, verzekering… maar 1 weekendje op een jaar ermee weg en het plezier is het wel waard 🙂

                                  persoonlijk heb ik nu een lichtere/tragere naked. vanaf 120 weet je dat je rijdt 🙂
                                  en tegen 160 voel je het ook 🙂

                                  vroeger was ik ook voor de racemachinen… maar ik vind 160 met deze plezanter dan 260 op een race-banaan…

                                  enige wat ik nog moet hebben is een GPS zodat ik niet de autosnelweg moet nemen 🙂
                                  als ik ergens naartoe wil waar ik de weg niet echt goed weet 🙂

                                  we zijn toch luxe-beestjes geworden hee 🙂

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.