996 met 97000 km voor 18000

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 996 met 97000 km voor 18000

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
    • ja, mijn eerste moto ( 😯 🙄 ) was inderdaad zo’n paars-blauwe; een maffe kleurcombinatie die eigenlijk wel geslaagd was. Het was een kanon van een moto, doch wel niet zo wendbaar als bvb de Blackbird die ik nadien had. Maar een toffe moto nevertheless, en het begin van een leuke reeks: ZZR1100, K1, CBR1100, CBR900RR, ZX9-R, RSV1000R, CBR1000RR, K1100RS, en nu nog een oudere okkazie ’99 CBR900RR met amper 12.000 km op de teller… doch waar amper nog mee gereden wordt, en nu met de komst van de 996TT nog veel minder… Vraag me dikwijls af of ik hem niet beter zou wegdoen, doch ik weet dat ik voor het geld dat ik er voor betaald heb, nooit meer iets in die staat vind! (kocht hem met amper 10.000 km van een vrouw voor 4.500 euro, twee jaar geleden)

      Anoniem

        Ik heb nog enkele jaren met een Yamaha Thunder Ace 1000 rond getuft.
        Overgekocht van een goede vriend die de moto te traag vond.
        Hij had alles aangepast wat er kon worden aangepast.
        Had ongeveer 175 pk 😀
        Ik had toen 1 auto waar de vriendin ook mee ging werken dus veel op die moto gereden, ongeveer 60 dkm op 4 jaar. In de winter was het iets minder leuk, als ik ‘s nacht van mijn werk kwam met sneeuw was het niet fijn.
        Voor de rest was het fantastisch. 300 km/h vlammen op de autostrade 😀
        In het begin had ik bang van die snelheid, echter op het einde vond ik 300 km/h niet snel meer 🙁 , ben dan op korte tijd enkele malen tussen 2 vrachtwagens doorgereden op de snelweg.
        Ja toen mochten die hier nog inhalen.
        Toen ben ik beginnen beseffen dat die moto weg moest , anders gingen er ongelukken gebeuren vreesde ik.

          Ook een ZZR 600 gehad , met Dynojetkit , K&N kit en open Carbon pijpen .
          Leuk ding dat met z’n 140 paardjes super reed en een leuke sound had .
          Helaas was de moto voor mij te klein . Zeker als ik iemand meenam .
          Verkocht en weer een FZR 1000 Exxup gehaald .

            porschky schrijft:

            die jeans pastte nu eenmaal beter bij mijn bloot bovenlijf en mijn teenslippers… 😆
            Het was dan ook ‘maar’ een ZZR1100 hé… 😉

            Lol !
            En ja, idd, de ZZR…
            Ik had de 600, enige moto die ik ooit gehad heb. Ik had de blauw/zwarte maar stond regelmatig watertandend te kijken naar zo’n oranje/paarse 1100. Voor ik ‘m kocht maaaaanden ‘s avonds met de folder in mijn bed gekropen, zo mooi vond ik hem en dan vooral met die ingewerkte pinkers…
            Heb er 2000 km mee gereden op 2 jaar en dan maar beseft dat een moto niks voor mij was. Om echt te genieten moet je je verstand op nul kunnen zetten. Ik was veel teveel bezig met alles wat verkeerd kon gaan.
            ‘k Heb het meer voor 4-wielers 8)

              ach de ZZR-1100 🙂
              de eerste serie? kleur blauw/paars? was toen mijn favoriete moto, was zelf nog te jong, maar mijn oom had zo 1…

              sint-niklaas -> Oostende was toen een rit van 25 minuten 🙂
              dus dat ding reed wel vlotjes 🙂

                die jeans pastte nu eenmaal beter bij mijn bloot bovenlijf en mijn teenslippers… 😆
                Het was dan ook ‘maar’ een ZZR1100 hé… 😉

                  Moet je maar niet met een Jeansbroek op de moto gaan rijden 😈
                  Eigen schuld , dikke ballen 😉

                    deepee schrijft:

                    Galhund schrijft:
                    [quote]… iemand nog suggesties voor een topproduct het leder te verzorgen, maar zonder dat het zo glad wordt? En liefst ook het interieur niet naar een goedkoop bordeel doet ruiken (hoe ik dat weet? Jeugdzonde zeker 😛 )

                    jongens toch, waar de mond van vol is, enz … bij ons in de badkamer staat gewone handcreme van een niet nader te noemen merk. noch m’n ega noch m’n autostoel zijn na het inwrijven vettig ?!?
                    en voor we terug on topic gaan nog een tip voor de motards … (kuisheids)gordel aan doen als het zadel glad is :!:[/quote]

                    OK, I’ll take your word for it. Volgende keer in de Delhaize dus ook een potteke handcrême in het karretje laden.

                    Tx voor de top-tip!

                      laten we zeggen dat er twee kleine blutsjes in waren… en als je weet dat het op de Kortrijksesteenweg in Latem gebeurde, waar nogal wat étalages met vleeswaar achter zijn, zal je begrijpen dat ik verwonderd was dat er geen drie blutsjes in waren… 😆

                      Indien er echter drie blutsjes zouden geweest zijn, zou ik het thuis wel uitgelegd hebben door te zeggen dat het kwam door aan de étalage van Carrera Motors of Monza gepasseerd te zijn… 😉

                        Galhund schrijft:

                        … iemand nog suggesties voor een topproduct het leder te verzorgen, maar zonder dat het zo glad wordt? En liefst ook het interieur niet naar een goedkoop bordeel doet ruiken (hoe ik dat weet? Jeugdzonde zeker 😛 )

                        jongens toch, waar de mond van vol is, enz … bij ons in de badkamer staat gewone handcreme van een niet nader te noemen merk. noch m’n ega noch m’n autostoel zijn na het inwrijven vettig ?!?
                        en voor we terug on topic gaan nog een tip voor de motards … (kuisheids)gordel aan doen als het zadel glad is ❗

                        Attachments:
                        • DSC01594.JPG

                          porschky schrijft:

                          zwijgt stil: een tiental jaren geleden stak ik eens een moto van me binnen voor een groot onderhoud, en ze hadden mijn zadel ook ingespoten met een voedende siliconespray! Man man man, de eerste keer dat ik ferm in de remmen diende te gaan (en had een jeansbroek aan!) ben ik daar toch met mijn kroonjuwelen tegen mijn benzinetank gevlogen 😯 👿 Ik dacht dat ik nooit nog kindertjes ging krijgen… 😉

                          Was er een bluts in de tank? Ik heb dat gehad in 2009 toen ik in een moment van verdwazing (note to self: ga niet motorijden na stevig te zijn uitgeweest) achterop één van m’n makkers knalde. Stevig gekneusde mannelijkheid als resultaat. Of er blijvende schade is weet ik niet, maar gelukkig had ik al 2 kinderen. 😉

                          On topic: veel van die lederproducten zorgen idd voor een zeer gladde zetel en dat is natuurlijk niet bevordelijk voor een sportieve rijstijl. Iemand nog suggesties voor een topproduct het leder te verzorgen, maar zonder dat het zo glad wordt? En liefst ook het interieur niet naar een goedkoop bordeel doet ruiken (hoe ik dat weet? Jeugdzonde zeker 😛 )

                            Hahaha, ik zie het al voor me 😀

                              zwijgt stil: een tiental jaren geleden stak ik eens een moto van me binnen voor een groot onderhoud, en ze hadden mijn zadel ook ingespoten met een voedende siliconespray! Man man man, de eerste keer dat ik ferm in de remmen diende te gaan (en had een jeansbroek aan!) ben ik daar toch met mijn kroonjuwelen tegen mijn benzinetank gevlogen 😯 👿 Ik dacht dat ik nooit nog kindertjes ging krijgen… 😉

                                deepee schrijft:

                                Galhund schrijft:[quote] … Boxterrood volleder interieur in Boxster = zaligheid 😛 Foto’tje?

                                meer gedetailleerd had ik niet direct bij de hand

                                Zilver + rood = top!

                                -> handcrême: is dat dan niet vettig na het aanbrengen?

                                  lederpoets van Turtlewax is voor mij echt het product, bijna elke keer als de wagen gepoetst wordt ga ik vluchtig over de voorste stoelen waardoor deze er steeds als niet uitzien, door dit vaak te doen neemt dit niet meer dan 5 minuten van je tijd dus daar moet je het zeker niet voor laten hé

                                  grtz Geert

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.