996 Only Meeting 27/9 Maasmechelen

Home Forum Porsche Uitstappen 996 Only Meeting 27/9 Maasmechelen

• Maker
    Discussie
  • Beste liefhebber van de 996,

Alles is geregeld voor de eerste 996 Only Meeting op zondag 27 september in Maasmechelen.

Vanaf vandaag kan er ingeschreven worden. Ik wens echt dat we met een mooie groep zijn.

Het wordt een combinatie van een meeting in de tuin van Hotel Terhills en extra-voordelig shoppen in het aantrekkelijke Chic Outlet Village van Maasmechelen.

Er is ook de mogelijkheid om er een weekend van te maken. Het hotel staat voor jou ter beschikking.

Alle info en inschrijven loopt via de website :
    http://www.rufie.be/porsche-996-only-meeting/

Nog geen lid van onze facebookgroep ? Dan kan je hier kijken :
    https://www.facebook.com/groups/996Only/

Tot gauw,
    Rufie.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • No offence Rufie,

Ben ervan overtuigd dat de 996 komende jaren in waarde zal stijgen en vandaag ondergewaard wordt door velen.

Begrijp ook dat je ze is specifiek in de spotlight wil zetten, alleen zou ik de aankondiging niet doen met beperking tot … Tenzij je uiteraard met beperkte capaciteit zit en daarom sowieso moet beperken. Een Porsche meet waar de 996 in de spotlight wordt gezet kan iedereen aanspreken, een 996 only meeting maakt het meteen stuk beperkter, maar bon, daarom niet slechter… Just my 2c.
      Succes met de meeting En alvast benieuwd naar de line-up foto’s. Mvg

Hier zijn een paar redenen voor :

In de eerste plaats is het interessant om ervaringen uit te wisselen met 996-rijders.
        De 996 was een verkoopsucces. Veel rijders weten deze moderne Porsche te waarderen. Tof om eens onder gelijkgezinden te vertoeven.

Voor de foto’s : lijkt me leuk om eens alleen 996 op te lijnen. Denk er aan om de opstelling te gaan opsplitsen per GT3, GT2, 4S en zo verder.

Minderwaardigheidscomplex ? Ik zou niet weten waarom ?!
        Er zijn toch 914 meetings, 356 meetings, R-Gruppe meetings, transaxle meetings,…, waarom geen 996 meeting ?

Iedereen is welkom hoor, er is parkeerplaats genoeg, maar deze maal staat de 996 in de spotlights.

Groeten,
        Rufie.

Rufie, just curious , vanwaar beperking 996 only ? Toch geen minderwaardigheidscomplex 😉

996 heavily underrated en een 4S, turbo of GT3 krijgt me net even wild 🙂

Momenteel al 11 inschrijvingen.
            Alle 996-rijders hier zijn van harte welkom.
            We maken er een gezellige dag van !

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.