996 Only Meeting – Porsche Gelderland 5 mei 2018

Home Forum Porsche Uitstappen 996 Only Meeting – Porsche Gelderland 5 mei 2018

• Maker
    Discussie
  • Beste 996 rijder,

Voor de tweede maal organiseert RUFIE een Porsche-meeting exclusief voor 996-rijders.

Het aantal enthousiastelingen van deze generatie is de laatste jaren sterk gestegen. Daarom is het fijn om eens ervaringen onder elkaar uit te wisselen.

Deze editie gaat door op een plek die menig Porschist zijn hart sneller doet slaan. Mark Wegh van Porsche Centrum Gelderland was onmiddellijk voor dit concept gewonnen. Hij stelde zelf voor om ons een rondleiding door de werkplaats te geven en af te sluiten met een wandeling door zijn privé-collectie.

Deze collectie is echt de moeite waard. Sommige modellen heb je waarschijnlijk nog niet eerder gezien. Sommige vind je zelfs niet in het Porsche Museum in Stuttgart. Een moment dat je niet mag missen. Ook verschillende Porsches 996 zal je kunnen bewonderen.

[b]PRAKTISCH :
    [/b]
    Plaats van afspraak : Golfbaan Welderen, Grote Molenstr. 173, 6661NH Elst
    Vanaf 11u30 worden jullie verwacht op deze golfclub. Ieder kan voor eigen rekening iets nuttigen of eten.
    Vertrek vanaf 13u45 naar Porsche Centrum Gelderland.
    Rondleiding bij Porsche van 14u tot 16u.
    Deze activiteit is gratis voor alle 996-rijders.

[i]Heb je geen 996 en zou je er toch graag bij zijn ?
    Dat kan, maar we zetten je eerst op de wachtlijst. De belangstelling en het maximum aantal deelnemers zal je mogelijkheid tot deelname bepalen.[/i]

[b]INSCHRIJVEN :
    [/b]http://www.rufie.be

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • Toch een klein beetje hé 🙂 Ik kijk er naar uit wat dit gaat geven.
      Ik denk dat het succes van de 996 te wijten is aan het feit dat hij nog relatief betaalbaar is, binnen het budget van de meeste Porschisten. Voor de gekende problemen is intussen een oplossing, dus waarom niet ?
      [quote=”ZUFF-718″ post=266605]Rufie , je slaagt erin om een deel van Nederland op zijn kop te zetten op 5 mei :drink: :drink:[/quote]

996 GT3 Is one of the all-time greatest KLIK

beh-1076-1522947668.jpg

Rufie , je slaagt erin om een deel van Nederland op zijn kop te zetten op 5 mei :drink: :drink:

De 996 Carrera uit 1999-2001 met de mooie koplampen is blijkbaar langzaam aan een “future classic” aan het worden .
            Dit model krijgt nu de status die het verdient !
            Het was tenslotte de eerste watergekoelde 911 :up: :up: een mijlpaal in de geschiedenis van Porsche

Ik vind hem zeer mooi , puur in al zijn eenvoud , zonder toeters en lelijke spoilers

Attachments:
            • $_20(1)-2.jpg
            • $_20(2)-2.jpg

:respekt: :respekt: :respekt: Rufie!!!!! :first:

Heel leuk dat Porsche Nederland zoveel aandacht geeft aan de Porsche 996 !
                Way to go.

https://nieuws.porsche.nl/996-only-fans-van-eerste-watergekoelde-911-komen-bijeen/#

Als je houdt van cijfers van de 996 Only Meeting : 137 personen zijn ingeschreven.
                  Verdeling auto’s :
                  45 x 996 MK1
                  14 x 996 MK2
                  13 x Carrera 4S
                  10 x 996 turbo
                  2 x GT2
                  4 x GT3
                  1 x 996 R
                  1 x 996 Millenium
                  2 x 996 targa.

Dat kan toch al tellen !

Een 100-tal Porsches 996 zijn ingeschreven.

Ik ben nog op zoek naar een GT3 RS en een 40 Jahre om het palet volledig te maken.
                    Ken je iemand ?

Wens je er op de valreep nog bij te zijn met je 996 ? Stuur me dan een privébericht. Laatste dagen zijn er altijd wat verschuivingen.

See you,
                    Rufie.

Ondertussen al meer dan 120 inschrijvingen.

En belangstelling van PUUR Magazine.
                      http://www.puurpm.nl/nieuws/996-Only

Heb je een 996 en wil je erbij zijn, inschrijven kan via http://www.rufie.be

Groeten,
                      Rufie.

123

ezo moet da :respect2:

[quote=”vandamme” post=263216]Voortrekken van 996’n is discrimnatjie van de Caymannen en Boxters en al !! :ass:[/quote]

Yep en ik vind het nog plezant ook 😀 :ass:
                          Een mens kan toch nooit iedereen gelukkig maken. In ieder geval heb ik nu al 90 gelukkige personen.

rs-194288-144469223.jpg

:engeltje:

123

twas een grapje,daarmee dak het in t groen zette. de Rufie kent mij

Vandamme, geen spel van maken. Er wordt ook elk jaar een Boxster en Cayman only bijeenkomst georganiseerd door een andere forummer (danny2).

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.