996 RED 4 S Full Opt. Nieuwstaat , 55 000 km. verkopen ? prijs evolutie ??

Home Forum Stel jezelf even voor ! 996 RED 4 S Full Opt. Nieuwstaat , 55 000 km. verkopen ? prijs evolutie ??

• Maker
    Discussie
  • Hoi , ben nieuw op het forum , sinds mijn 17- de liefhebber, en na 914,912,924 .944 boxster en 964

” eindelijk” in het bezit sinds 5 maanden van een “bijna ” nieuwe handgeschakelde 4 S , afkomstig
    van 1 ste eig. , ongevalvrij en Belgische wagen.

Heb na toch wel lang zoeken , een uitzonderlijk exemplaar gevonden, heb er reeds een 4500 km,
    mee gedaan , en enkel vooraan asjes moeten vervangen (piepten) van ongeveer 1 jaar stil
    te staan (trouwens 3 weken levertermijn bij Porsche.) (net toen het superweer was)

Tot hiertoe alles fantastisch , maar heb een pand gevonden waarvoor ik me
    financieel toch wel wat voor moet strekken, maar dat ik hopelijk over een jaar met
    zéér goede marge kan verkopen ( meer winst dan een 993) .

Bijlenen en wagen houden (alhoewel banken moeilijk zijn nu) of 996 verkopen en
    volgend jaar opzoek gaan , naar ander exemplaar ( ga ik nog zo eentje vinden)
    of zou ik dan voor een 993 , 4 S gaan , alhoewel die nu al het dubbele gaat

Wie heeft goede raad ?? 😕

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Heb jij ook een Porsche , ? Mijn nummerplaat heeft 1 – K?? ??? , ( niet voor publ. bestemd) Dus inderdaad mogelijk
      in jouw favoriete jogingstraat,

Hij staat er soms , als ik laat thuis kom van het werk , maar meestal “veilig ” op andere droge
      locatie .

Wou eigenlijk nummerplaat REDBULL of RED BULL , maar waren niet meer beschikbaar,

maar als toemaatje toevallig mijn Initialen gekregen Kurt ? J ,

als hij er staat ben je altijd eens welkom om over onze Passie te praten,

vriendelijke groet,

kurt

Heb nog geen ad , wel al van plan geweest , maar kijk wel
        of er hier misschien echte liefhebber zit,

Maar zelfs mijn vrouw ( die er eigenlijk niet mee durft rijden)
        zegt : bijhouden;

remember : onze zwart 964 :122 ooo km , verkocht
        voor 18 500 in 2006 :bounce:

vriendelijke groet,

kurt

ken

welkom en veel plezier hier en op de baan

bijhouden en genieten is de boodschap, dat zou ik doen
          en mss op termijn als het financieel mogelijk is een andere bijkopen 😀

Gaat het echt het verschil maken door je 996 te verkopen ? Als je zoveel extra inkomen gaat het met het vastgoed kan je toch even de Porsche voor een jaartje bijhouden ?

(voor een Porsche mag je toch wel ‘n jaartje op je tanden bijten hé 😉 )

PDS

[quote=”deepee” post=214503]maar soms moet je keuzes maken en niet te veel over je schouder achterom kijken.
              [/quote]

Inderdaad ! Ik heb al van véél auto’s spijtig dat ik ze ooit verkocht 😥

Rode 996 4S? 5 tal maanden in bezit? Nieuwe nummerplaat. Toevallig wonende in Heist o/d Berg (in mijn favoriete jogginstraat)

hopelijk wordt deze rubriek geen hello and goodbye. maar soms moet je keuzes maken en niet te veel over je schouder achterom kijken.
                  het minste wat je kan doen nu je jouw neus hier aan het venster hebt gestoken, is hier een link posten naar je advertentie.

Thanks aan 3 voorgaande reacties,

is inderdaad vervangbaar, en de “hunt ” op zich is natuurlijk ook spannend,

dus misschien toch volgende week op autoscout zetten, en deze week toch nog wat genieten..; :happydance: :driver:

Welkom Venkg,

Ik sluit me aan bij de mening van PDS, een Porsche is leuk speelgoed maar je mag je niet zeer doen om hem te hebben.

Anderzijds heb je een uniek exemplaar zoals ik wat op termijn alleen in waarde gaat stijgen aan jou uit te maken wat je financieel aankan.

Succes met je keuze en weet een wagen is vervangbaar! :salut:

[hide]Goed advies van PDS. Eerst investeren, dan terug ottooke kopen ![/hide]

Sluit me aan bij pds, Porsche rijden doe je met geld dat je niet nodig hebt. Als je kan cashen met vastgoed zou ik de p verkopen. Trouwens als je project achter de rug is kan je terug gaan jagen. :popcorn:

PDS

Een foto mag je natuurlijk wel eens laten zien 😀

PDS

Vastgoed is steeds een mooie belegging ! :first:

Een auto is maar een zoveelste vervoermiddel lijkt me :think:

Een Porsche moet je rijden met geld wat je absoluut niet nodig hebt. Als je jezelf daarvoor krap moet zetten ….

Is maar mijn mening …. :popcorn:

Thanks, heb nog nooit op een forum gezeten,
                                en weet nog niet wat waar hoort van onderwerp..

heb nu ook een eerste stukje , stel jezelf even voor geplaatst”
                                (althans de helft)

Alvast bedankt

vriendelijke groet,

Kurt

Ps; fotootjes volgen ,
                                denk dat er nog wel en heel pak zijn , sinds mijn 17 , nu 43
                                moet ik er toch wel wat hebben uit de oude doos..

Welkom Venkg, Ik heb je post maar bij het voorsteltopic gestoken.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.