- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
1 september 2015 om 20:54
Hoi , ben nieuw op het forum , sinds mijn 17- de liefhebber, en na 914,912,924 .944 boxster en 964
” eindelijk” in het bezit sinds 5 maanden van een “bijna ” nieuwe handgeschakelde 4 S , afkomstig
van 1 ste eig. , ongevalvrij en Belgische wagen.Heb na toch wel lang zoeken , een uitzonderlijk exemplaar gevonden, heb er reeds een 4500 km,
mee gedaan , en enkel vooraan asjes moeten vervangen (piepten) van ongeveer 1 jaar stil
te staan (trouwens 3 weken levertermijn bij Porsche.) (net toen het superweer was)Tot hiertoe alles fantastisch , maar heb een pand gevonden waarvoor ik me
financieel toch wel wat voor moet strekken, maar dat ik hopelijk over een jaar met
zéér goede marge kan verkopen ( meer winst dan een 993) .Bijlenen en wagen houden (alhoewel banken moeilijk zijn nu) of 996 verkopen en
volgend jaar opzoek gaan , naar ander exemplaar ( ga ik nog zo eentje vinden)
of zou ik dan voor een 993 , 4 S gaan , alhoewel die nu al het dubbele gaatWie heeft goede raad ?? 😕
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.