996 Terug op de baan :)

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 996 Terug op de baan :)

• Maker
    Discussie
  • Deze week rij ik waarschijnlijk terug met de 996 rond 🙂

Nadat een 3-tal maanden geleden de motor begon te tikken en ik niet goed meer wist wat ik ermee moest doen,
    heb ik hem 2 weken geleden naar RSR-motors te Dendermonde gebracht voor Diagnose.

De laatste 2 ritjes heeft hij niet meer zitten tikken en volgens Luc is er ook geen schade te zien en draait hij
    zeer soepel en stabiel.

Dus zijn ze begonnen met het herstellen van de koelfans, wat een kapotte stuurdoos blijkt te zijn.
    Ondertussen heeft hij wel een startprobleem gekregen, maar dat zou waarschijnlijk het relais thv de startmotor zijn want het
    contactslot is niet defect en het alam hebben ze ook afgezet.

Deze week hadden ze wat tijd om eraan verder te werken, dus heb ik hem hopelijk dit weekend nog terug 😀

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Thx 🙂

‘t is ondertussen een weekje opgeschoven maar ‘t startprobleem is al opgelost 🙂
      de kabel op de startmotor hing los…

🙂

Komt goed, hij zou waarschijnlijk vrijdag in orde zijn 🙂

Goed nieuws !

Aha, dat is idd goed nieuws, binnenkort dus terug de baan op 🙂 !

Al bij al toch nog n “meevaller” 🙂

Thx, komt goed 🙂

Dat klinkt goed.
              Hopelijk kan je deze zomer verder zorgeloos genieten van de Porsche.

Thx 🙂 Volgens Luc was hij waarschijnlijk slecht ontlucht met de koelvloeistof te vervangen en
                zat deze plaatselijk in de waterkanalen te koken met geluid van de waterpomp tot gevolg en heeft dit zichzelf opgelost
                met te rijden of ‘t is gewoon een klepstoter die het af en toe wat moeilijk krijgt, maar dat zal de tijd wel uitwijzen.

In ieder geval niks zeer ernstigs 🙂

Goed nieuws man !
                  Tot binnenkort.

we hopen dat je hem snel terug de sporen kan geven zonder hickups 🙂

goed dat de klopgeesten weg zijn uit je blok. hopelijk vanaf dit weekend weer bollen !!

we duimen mee!!!

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.