996 tiptronic

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 996 tiptronic

• Maker
    Discussie
  • Na mijn hart verloren te hebben aan een 964 Carrera 2 gaat mijn andere Porsche in de verkoop!
    Dus te koop: Porsche 996 Carrera bj 98 tiptronic met 101dkm op haar teller. 2de eigenaar sinds 2006.
    Facelift vooraan 997 (geen ongeval, vond de ronde lichten mooier dan spiegeleieren ).
    Laatste onderhoud einde verleden jaar op 100dkm. Onderhoudsboek+facturen sinds nieuw.
    Vraagprijs: 19000 euro.

Attachments:
    • porsche996036.jpg
    • porsche996040.jpg
    • porsche996042.jpg
    • porsche996043.jpg
    • porsche996038.jpg
    • porsche996035.jpg
    • porsche996047.jpg
    • porsche996045.jpg
7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • topic mag gesloten worden , 996 is verkocht.
      groeten floere.

0

T’is niet dat porscherijders veel rijker zijn, ze weten beter wat de echte waarde is ( porsche is een leuke verslaving).
        Als je op de verkoopsites een prijs van 19000 plakt bieden ze toch.
        Heb dus eens geprobeerd met prijs vanaf! Op 2dehands staat de Porsche ook voor 19000 euro
        Grts Floere.

0

Hier op het forum is het muziekcassetje inbegrepen !

0

Hier dus te zien op Kapaza.
            Klikkerdeklik

0
            S2

LOL, scherp opgemerkt WES !

0

Hier op het forum €19k vragen terwijl hij op Kapaza voor maar €15k staat…?
                Hier valt misschien meer te rapen onder al deze rijke P rijders… :sarcastisch

0
                S2

Heel mooie 996!

Al zie je van ver dat het een ombouw is (kofferklep vooraan is anders), toch denk ik dat deze wel eens snel verkocht zou kunnen zijn. Hij ziet er in elk geval goed uit en heeft leuke opties als 222 en 224 (tractiecontrole en LSD differentieel) en ook de boordcomputer en het sportstuur. In dit geval denk ik dat de ombouw een pluspunt is voor de verkoop.

Veel succes!

0
                7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.