Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 996 › 996 TT
- Dit onderwerp bevat 37 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 3 maanden geleden door Carrera4s.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”dixie”:29ixawxt]Ja die van fashion computers heeft idd die van Rami gekocht,en Rami heeft in de plaats een 997 TT en een Lambourghini Gallardo spider gekocht.[/quote]
En op het autowereldforum heb ik gelezen dat hij nu aankoop overweegt van een Murciélago én een 997 TT cabrio die geRUFt zal worden 😮
[quote=”dixie”:3vvoyuw9]Ja die van fashion computers heeft idd die van Rami gekocht,en Rami heeft in de plaats een 997 TT en een Lambourghini Gallardo spider gekocht.[/quote]
Wat kan het leven toch mooi zijn 😯
Ja die van fashion computers heeft idd die van Rami gekocht,en Rami heeft in de plaats een 997 TT en een Lambourghini Gallardo spider gekocht.
[quote=”Daggie”:z0gxd71q]Zeker en vast …
Maar de BMW rijdt gratis …[/quote]
ja ok, maar elke keer dat je met de bmw onderweg bent zou ik een gemiste kans vinden wetende dat je een vele leukere wagen in de garage staan hebt…
[quote=”Audiotronics”:3j5jn8d3][quote=”dixie”:3j5jn8d3]Vinneparking? Nog nooit van gehoord.Is je broer met de zwarte TT de baas van fashion computers?[/quote]
Neen. Die van fashion computers heeft een 996TT cabrio gekocht. Ik denk dat het deze van bij AB auto was?[/quote]
die 996TT cabrio is een een ex wagen van Rami (die heeft al enkele mooie en extreme porsches in zen bezit gehad)
[quote=”dixie”:3k2spkxu]Vinneparking? Nog nooit van gehoord.Is je broer met de zwarte TT de baas van fashion computers?[/quote]
Neen. Die van fashion computers heeft een 996TT cabrio gekocht. Ik denk dat het deze van bij AB auto was?
Mijn broer woont niet meer in België. Ligt onder de palmbomen (maar nog wel boven het zand 😆 ). Heeft ook een sealgraue TT en nog wat speelgoedjes.
De vinneparking is als je in de winkelstraat voorbij boetiek BOBO richting kerk gaat en de enkelrichtingsstraat inslaat (schuin over de SHOOTERS, snookercafé). Er is maar één weg om die parking terug af te rijden en links zitten wij.@ daggie : de cayman blijft een topwagen. Beter bijhouden en misschien op termijn een 997 aanschaffen. Ik weet al waar ik voor ga sparen!
eigenlijk wel zonde dat je der niet meer mee bolt… cayman kan toch perfect voor dagelijks gebruik?
Ben ik dus ook van plan.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk weinig met de Porsche rijd (tweewekelijks, wekelijks in het beste geval als het weer mee zit …), maar elke keer rij ik er wel nog heel graag mee.
Als de Cayman facelift komt in 2009, zal hij wss een goeie 10 000 Eur zakken in prijs (of beter: tegen dan), maar ik zal er dan toch van kunnen genieten .. ga hem proberen wat mee uithalen.
[quote=”beltar”:5uuw27nr]Daggie, imo is elke stap van de 987 of 997 reeks naar een 996 , ook al is het een sublieme turbo, een stap die je je ahteraf beklaagt. De feedback die je krijgt van een 987 of 997 is niet te vergelijken met een 996.
Voor iemand die upgradet van een 993 naar een 996 is het wel een stap vooruit.
Wacht liever nog eens rustig af![/quote]Daggie, imo is elke stap van de 987 of 997 reeks naar een 996 , ook al is het een sublieme turbo, een stap die je je ahteraf beklaagt. De feedback die je krijgt van een 987 of 997 is niet te vergelijken met een 996.
Voor iemand die upgradet van een 993 naar een 996 is het wel een stap vooruit.
Wacht liever nog eens rustig af!dixie…ik zou ook nog es moeten langskomen…we hadden het er in ‘t verleden al es over…ben zeer benieuwd!!! 😀
Vinneparking? Nog nooit van gehoord.Is je broer met de zwarte TT de baas van fashion computers?
[quote=”dixie”:3auucon6]Ik woon op de Pijpelheide naast dokter Bijdekerke,ik heb een sealgraue TT ook met 19inch en 315banden met 566pk en mijn verbruik is 16.5 liter gemiddeld en ik ben nu ook zo gene trage cheauffeur…Er staan verscheidene foto’s van mijn 996TT onder de hoofding:eens kijken of het lukt om een paar fotokes te plaatsen…Als je ni weet wa doen wip je maar eens binnen…[/quote]
Passeer elke dag ‘s morgens. Van de lichten aan de Liersesteenweg richting Tremelo (wij zitten op de vinneparking met de winkel). Zal wel eens binnen springen.
Ik woon op de Pijpelheide naast dokter Bijdekerke,ik heb een sealgraue TT ook met 19inch en 315banden met 566pk en mijn verbruik is 16.5 liter gemiddeld en ik ben nu ook zo gene trage cheauffeur…Er staan verscheidene foto’s van mijn 996TT onder de hoofding:eens kijken of het lukt om een paar fotokes te plaatsen…Als je ni weet wa doen wip je maar eens binnen…
Mijn broer krijgt zijn 996TT niet onder de 19.6 liter. Maar heeft wel een heel sportieve rijstijl en heeft de techart tuning powerkit van 510PK en de 19″ met 315 banden erop. En de 996 4S geeft op de boordcomputer gemiddeld tussen de 16.2 en de 17.3 liter aan (ik rij nochthans heel rustig 😆 ).
@ dixie : vanwaar in Booischot zijt gij ergens en welke kleur heeft uwe 996TT? Ikzelf woon vlakbij Booischot.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.