996 TT

• Maker
    Discussie
  • Zijn er bepaalde dingen waar op gelet moet worden voor de eventuele aanschaf van een 996 Turbo? Bepaalde bekende mankementen?

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
    • [quote=”Daggie”:2p59pars].. alleen had ik een S moeten kopen …
      [/quote]

…en niemand die u dat verteld had…tssss… 😆 😉

nee serieus, ik kan het best begrijpen…je bent ni de enige die er zo over denkt.

Mooie auto die turbo van bij Raes, maar toch zou ik een TT in het officiele gamma kopen. Overigens, heeft deze gereviseerde turbo’s? Hij heeft ook al 85k km gelopen.

Vandaar dat elke mogelijke 2de hands turbo rond de 90.000 km te koop komt te staan …

Koppeling kunt ge laten uitmaken … ergens een 30-31 mms will do …

Cayman gaat buiten dan ja, heb geen plaats om er 2 te zetten (en geen geld ook niet :p )

Maar ik weet het nog niet zeker. Ik rij best wel graag met de Cayman .. alleen had ik een S moeten kopen …

Naar deze ga ik eens koekeloeren: http://www.raesracing.be/carlist.aspx?cartype_id=1002

HEEL GOED controleren. Ben er de afgelopen weken naar een zestal gaan kijken en bij alle zes vond ik altijd wel iets. Ook naar het schijnt moeten op 90000 km de turbo’s vervangen worden (dat is wat ze mij bij Porsche vermeld hebben). Ook zou de koppeling snel weg zijn. Bij mijn broer was dit op 57000 km (maar zijn vriendin rijdt er veel mee en misschien is dit een oorzaak 😆 ).

En de cayman? Terug verkopen of een tweede porsche?

miljaar, met veel plezier!!!!…maar ik vertrek vrijdagavond op verlof…ben vanaf de 20ste terug 🙁

Mich: zaterdag iets te doen? 🙂

Ik ga om 13u kijken naar eentje.

Geen “mankementen” , zeer degelijke wagen.
                Hoge(re)kost in oh en verbruik maar valt allemaal mee.
                Ik zou kopen van 2002 dan heb je cupholders en een dashboardkastje. Altijd handig.

ik dacht van niet…maar zoiets zou ik ALTIJD officieel Porsche kopen en liefst nog met een jaartje garantie erbij 😉

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.