Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › 996 turbo
- Dit onderwerp bevat 51 reacties, 22 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 4 maanden geleden door Hugo De Maertelaere.
-
MakerDiscussie
-
21 augustus 2011 om 20:35
Ik ben op zoek naar een 996 turbo.
max 80 000km
Liefst tiptronic
Schuifdak
Kleur speelt niet echt een rol (liefst geen zwart)
Turbozetels is mooi meegenomen
Gekende historieBudget +-50K
Alvast bedankt ❗
-
MakerDiscussie
-
Dominique schrijft:
😆 😆 😆 Hoe weete gij da, ge spreekt uit ondervinding zeker 😆 😆 😆
Ik ontken alles 😈
Galhund schrijft:
[quote]En het helpt ook als je niet steeds naar het boost-metertje zit te kijken maar ook eens naar de snelheidsmeter 😈 😈 ‘t Is toch zo’n plezant speelgoed😆 😆 😆 Hoe weete gij da, ge spreekt uit ondervinding zeker 😆 😆 😆
Mijn volgorde in dalende prioriteit: eerst de toeren, dan de boost, en dan de snelheid… misschien moet ik dat toch maar eens herbekijken 🙄
Dominique schrijft:
jack bauer schrijft:
[quote]
Het enige waar je voor moet opletten bij een 996TT zijn de camera’s van vadertje staat,kan zeer kostelijk worden…… 👿Don’t tell me… de voorbije 10 jaar geen snelheidsboete meer gehad en nu 2 op 2 weken tijd :evil:[/quote]
Same here. Zelfs met Coyote moet je opletten want het trekt zo belachelijk snel op (zeker in 3e en 4e) dat de Coyote niet snel genoeg kan reageren en je zonder het goed te beseffen in “rijbewijs kwijt” territorium zit…En het helpt ook als je niet steeds naar het boost-metertje zit te kijken maar ook eens naar de snelheidsmeter 😈 😈 ‘t Is toch zo’n plezant speelgoed
jack bauer schrijft:
Het enige waar je voor moet opletten bij een 996TT zijn de camera’s van vadertje staat,kan zeer kostelijk worden…… 👿
Don’t tell me… de voorbije 10 jaar geen snelheidsboete meer gehad en nu 2 op 2 weken tijd 👿
BC911 schrijft:
Proficiat met de nieuwe aanwinst, en een prachtige wagen hoor. Nu nog tijd vinden om ermee te rijden. Mijn voorkeur blijft toch uitgaan naar jullie andere P-tjes hoor ;-). Maar misschien ga je die nog meer waarderen als je af en toe met een recente rijdt …
Wij zouden een hermetisch schot plaatsen tussen de 996 TT en uw overige juweeltjes opdat deze de waterpokken niet zouden krijgen.
😀 😈 😀
Ach , bij mij had het evengoed een 997 s of een GT3 kunnen zijn , maar een gt3 is het niet geworden wegens iets te hardcore en tijdens de proefrit met een 997 s zat ik steeds te denken aan de proefrit met de 996 TT dus was mijn keuze een beetje voor de hand liggend…….. 😆 😆 😆
Bent je op zoek naar een andere Porsche , doe dan vooral geen proefrit met een 996TT want je bent zo verkocht. 😈 😈 😈
Sinds vorige maand ben ik ook 996TT rijder geworden en heb er nog geen moment spijt van gehad.
Is een beest van een wagen en de power , daar moet je je verstand bij houden anders gebeuren er ongelukken……..
Tiptronic heeft zo zijn voordelen , je kan er enorm rustig mee touren , en voor een snelle inhaalbeweging kan je steeds de flipschakelaars op het stuur gebruiken terwijl hij gewoon in de d-stand blijft staan , je hebt dan een 8 sec. de tijd om de gekozen versnelling werkelijk te gaan gebruiken of hij springt gewoon terug in de d-stand waardoor hij gaat opschakelen naar een lager toerental.
In de m-stand rijdt hij bijna zoals een handbak waarbij je op en afschakeld dmv de knoppen op het stuur.Het enige waar je voor moet opletten bij een 996TT zijn de camera’s van vadertje staat,kan zeer kostelijk worden…… 👿
Anoniem10 september 2011 om 21:36Heel mooi ,samen met de 4S vind ik de turbo de mooiste 996 .
Proficiat met de nieuwe aanwinst, en een prachtige wagen hoor. Nu nog tijd vinden om ermee te rijden. Mijn voorkeur blijft toch uitgaan naar jullie andere P-tjes hoor ;-). Maar misschien ga je die nog meer waarderen als je af en toe met een recente rijdt …
zoals ik al zei moet de wagen echt nog volledig gekuist worden, zowel binnen als buiten als onderaan 😆
De foto’s geven nu nog maar een kleine impressie van hoe de wagen er volgende week zal uitzien 😉
De opties:
C00 duitse wagen
XX1 Lederen stikking rond de matten met porsche opschrift
X70 inox instaplijsten met logo
X71 ziveren wijzerplaten
249 tiptronic
139 zetelverwarming
432 tiptronic aan stuur
567 getinte voorruit + donkere band
586 Lendensteun in bestuurderszetel
635 parkeersensoren
650 schuifdak
662 navigatiesysteem
663 hands free system
692 CD-lader09991 Porsche exclusive program => de kleur van het leder binnenin is volledig op staal gekozen. Leder op plaatsen waar de andere het niet hebben (zal ik nog moeten uitzoeken)
Leder achteraan de zetels daar dit normaal skai is.de wagen heeft nog een grote poetsbeurt nodig… 😳 😉
Vandaag al ritje van 100km opzitten. Wat een wagen!! 😈
Persoonlijk vind ik dat de automaat snel genoeg reageert, is toch even wennen.
Totaal iets anders dan mijn 911 3.3 turbo. Is dan ook een stuk jonger.Zo snel mogelijk foto’tjes. Please please please!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.