996 turbo

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 996 turbo

• Maker
    Discussie

• benny
    Deelnemer

996 turbo tiptronic s,bwj2002,120000km,pas groot onderhoud gehad+nieuwe banden+nieuwe remmen vooraan,alle facturen van garage penders zijn erbij,is in zeer goede staat,opties:tiptronic s,navi,schuifdak,softleder,electronisch verstelbare zetels,bose sondsysthem,parkeer sensoren,xenon,alcantara dakhemel,snelheidsregelaar,zonneband,alu instap lijst met turbo opschrift,telefoon,autom;ruiten,satelliet alarm,enz;;;;;richtprijs 37500€,info 0478/392510,kom gerust eens langs voor een testrit,wordt ook gekeurd+carpass,voor meer foto’s autoscout24.be

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Congrats met de verkoop in deze moeilijke tijden, dan nu maar een slotje erop!

Is reeds verkocht,na de winter op zoek naar een degelijke 997.

PRIJS VERLAGING 37500€

loe

Benny, we kunnen wisselen 🙂

Nog steeds te koop;;;;

Nog eens in de picture zetten;;

[quote=”porschky” post=93810]is 1500 te veel… :mrgreen:[/quote]

Neen , te weinig . Ik heb meer betaald voor mijn Scooby 😈

Koen proficiat ,
                      Ik had ergens anders gelezen dat je in het bezit was van een turbo-speeltje .
                      Goh nu zal de zwarte pijl het helemaal zweten hebben als hij ons probeert te volgen . 😉
                      Kennen we de vorige eigenaar ,een lid van Tielt ?

is 1500 te veel… :mrgreen:

Funny,

Voor deze wagen betaal je nu een BIV van 1500 € … Valt toch goed mee ?

Koen

Ik heb er mij net ééntje gekocht ! Ook van 2002, wel met 139000 km, in prachtige staat! Verkocht door RS motors en volledige onderhoudshistoriek van RS motors … Prijs ??? Een stuk minder… Ik denk een goede zaak gedaan te hebben !

Veel succes nog !

Ik vrees dat voor veel mensen de nieuwe biv in Vlaanderen een hinderpaal zal vormen bij iets oudere wagens die een hoge Co2 uitstoot hebben .
                              Ziet er net uit je wagen .
                              Wens je veel succes met de verkoop .

niemand voor deze mooie turbo 😯

Prijs verlaging naar 38500€€€€€€€

Hopelijk een nulleke teveel , anders ga je hem moeilijk verkocht krijgen vrees ik.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Het onderwerp ‘996 turbo’ is gesloten voor nieuwe reacties.